مستند لیورپول اف سی علیرغم علاقه 10 میلیون پوندی دیزنی + هنوز انتخاب نشده است – لیورپول اف سی

با پایان یافتن فصل امیدوارکننده لیورپول، ممکن است برای هواداران خبری خوشایند باشد که مستند پشت صحنه این باشگاه هنوز انتخاب نشده است.

فیلمبرداری برای اضافه شدن لیورپول به مجموعه رو به رشد مستندهای پرواز بر روی دیوار در فوتبال در دسامبر آغاز شد و در ژانویه رسما اعلام شد.

این با خبر استعفای یورگن کلوپ همزمان شد و استقبال اولیه از مجموعه مستندی از آخرین ماه‌های ریاست او به شدت مثبت بود.

اما در شرایطی که چالش برای چهار جام در میان یک مسابقه ناامید کننده از بین رفت – حذف از لیگ اروپا و جام حذفی و بعید است که قهرمان لیگ برتر شود – از طرفداران درخواست هایی برای لغو کامل آن وجود دارد.

در حالی که این اتفاق نخواهد افتاد، تام باروز از The Athletic گزارش می دهد که علیرغم مذاکرات مداوم با سرویس های پخش، هیچ توافقی برای پخش آن انجام نشده است.

باروز می‌نویسد: «انتظار می‌رفت که این برنامه مبلغی هشت رقمی برای باشگاه ایجاد کند و دیزنی پلاس به‌عنوان برگزیده‌های اولیه در نظر گرفته شود، اما هیچ چیز مشخصی محقق نشده است».

لیورپول، انگلیس - چهارشنبه، 13 مارس 2024: یک فیلمبردار مستند و دوربین های خبری تلویزیونی در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی در آنفیلد قبل از بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا بین باشگاه لیورپول و اسپارتا پراها دیده شدند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

پیش از این گزارش شده بود که لیورپول به دنبال 10 میلیون پوند برای حقوق این مستند است که توسط Lorton Entertainment تولید می شود.

این طرح در ماه آگوست و قبل از کمپین جدید پخش می‌شود و درو کریسپ، معاون ارشد دیجیتال لیورپول، آن را به‌عنوان «راهی برای افزایش دسترسی جهانی آن‌ها» می‌داند.

جالب توجه است که گزارش باروز اشاره می کند که کلوپ زمانی که برای جشن های جام کارابائو به رختکن در ومبلی دعوت شده بودند، به تولید «دسترسی آنها که باور نمی کردند در زمان شروع فیلمبرداری به آن دسترسی داشته باشند» اعطا کرد.

با این حال، از آن زمان تا کنون چنین جشنی برگزار نشده است، اما نیمه دوم مجموعه مستند چند اپیزودیک قرار است به یاد داشته باشد.

برگامو، ایتالیا - پنجشنبه، 18 آوریل 2024: lm' لیورپول برای هواداران پس از بازی دور دوم مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا بین بی سی آتالانتا و لیورپول اف سی در ورزشگاه اتلتی آتزوری دیتالیا.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

کلوپ در مورد اعلام این سریال به وب‌سایت رسمی باشگاه گفت: «با این که فصل آخر من بود، فکر می‌کردم باید فرصتی نادر برای بینندگان فراهم کنیم تا نگاهی درونی به چیزی که این باشگاه را بسیار خاص می‌کند داشته باشیم: مردمش.

از طرفداران ما گرفته تا بازیکنان ما و کسانی که پشت صحنه بسیار سخت کار می کنند و دائماً به دنبال موفقیت برای باشگاه فوتبال لیورپول هستند.

به لطف این مجموعه مستند جدید، بینندگان می‌توانند آنچه را که من هر روز در این باشگاه بزرگ می‌بینم ببینند و این افراد شگفت‌انگیز را بیشتر درک کنند.»

https://www.thisisanfield.com/2024/04/liverpool-fc-documentary-still-not-picked-up-despite-10m-disney-interest/ منبع: