بازگشت امید ابراهیمی به دوران استقلال! (عکس)


سرویس خبر شماره: 1986230
20 دسامبر 1402 در 3:38 ب.ظ.
7K |

3نقطه نظر

شمال هافبک ایرانی به عنوان ستاره تیمش در هفته های اخیر در لیگ ستارگان قطر شناخته می شود.

بازگشت امید ابراهیمی به دوران استقلال!  (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امید ابراهیمی که قبل از جام جهانی 2022 مصدوم شده بود و به دلیل مصدومیت این رقابت های مهم را از دست داد، با نظر امیر قلانوی در روز اخیر فیفا دوباره به تیم ملی دعوت شد و پس از آن. که سه بازی متوالی انجام داد و بهترین بازی های لیگ ستارگان را برای شمال انجام داد و گل زد و پنالتی گرفت.

ستاره سابق استقلال که در اولین بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 یار تعویضی بود و با ازبکستان نیمکت نشین شد، پس از گل شمال مقابل قطر اس. سی حضور موثر در این دیدار. با السد، دو روز قبل از درخشش مقابل الغرافه.

امید ابراهیمی در شرایطی که تیمش در آستانه شکست مقابل الغرافه با نتیجه یک بر صفر بود، با یک ضربه آکروباتیک در وقت باخت، عنوان قهرمانی را به دست آورد و پیشتاز شد تا تیمش از ششم نجات پیدا کند. شکست فصل در لیگ ستارگان قطر در لحظات پایانی.

1965265
در دقیقه 24 ابراهیمی با این کنترل اقدام به گلزنی کرد و به سمت دروازه الغرافه شوت زد که داور هندی او را با خطا گرفت.

الشمال که در سه هفته متوالی یک شکست و دو پیروزی کسب کرده بود، مقابل الغرافه به دنبال نتیجه بود و در لحظات پایانی ضربه قیچی امید ابراهیمی و توپ دمی ترائوره ​​به دامی ترائوره ​​رسید. دامی ترائوره ​​صاحب یک پنالتی شد که ریکاردو گومز یک گل به ثمر رساند.

1965266

ابراهیمی که به دوران اوج بازگشته و روزهای پرافتخار استقلال و سپاهان را زنده کرده امیدوار است مانند 11 دیدار اخیر خود تا پایان فصل در تیم شمال بماند و با یک گل، یک پاس گل و یک گل آمار را بهبود بخشد. پنالتی بگذارید در تیم ملی بماند.

مجله اخبار فوتبال داخلی