آخرین فرصت برای نوراللهی حذف نشدن


سرویس خبر شماره: 1986231
20 دسامبر 1402 در 3:38 ب.ظ.
2.1 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

هافبک ایرانی الوحده در ترکیب اصلی این تیم مقابل الجزیره حضور دارد.

آخرین فرصت برای نوراللهی حذف نشدن

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از بازی های برگشت مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه امارات، تیم فوتبال الوحده که احمد نوراللهی را در لیست بازیکنان خود دارد، در ورزشگاه النهیان به مصاف تیم الجزیره می رود. در ابوظبی ساعت 16:15 امروز.

احمد نوراللهی که سه روز پیش در دیدار هفته دهم لیگ برتر امارات مقابل الوصل یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و در تساوی 2-2 تیمش پاس گل داد، روی خط شروع به چشم می خورد. خلاصه بازی امروز مقابل الجزیره.

1965268

هافبک ایرانی الوحده که در فصل جاری لیگ برتر امارات 10 بار به میدان رفته و یک گل به ثمر رسانده، 3 پاس گل داده و در دو بازی جام اتحادیه حضور داشته است، امروز مقابل الجزیره بازی خواهد کرد.

نوراللهی که در اولین بازی جام اتحادیه مقابل الجزیره به طور کامل در زمین بازی حضور داشت، در هفته دوم فصل جاری لیگ برتر امارات مقابل همین تیم در ترکیب الوحده قرار گرفت و توانست به این تیم کمک کند. یک پاس گل در آن مسابقه

تیم فوتبال الوحده در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه امارات با نتیجه 2 بر یک در زمین الجزیره شکست خورد که امروز به دنبال جبران و جواز حضور در مرحله نیمه نهایی است.

مجله اخبار فوتبال داخلی