بازگشت امیری جنگنده به نیمکت


سرویس خبر شماره: 2020260
21 مه 1403 ساعت 5:30 ق.ظ.
2.7 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

پس از یک عملکرد امیدوار کننده از کاپیتان

وحید امیری با وجود عملکرد قابل قبولش در قائم شهر احتمالا به نیمکت بازخواهد گشت.

بازگشت امیری جنگنده به نیمکت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وحید امیری کاپیتان 35 ساله پرسپولیس که تقریبا تمام نیم فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در نیم فصل به تیمش بازگشت اما به دلیل او چهار ماه دور از میادین در شرایط فنی و بدنی خوبی قرار نداشت و مدت زیادی طول کشید تا به کیفیت و فرم قبلی خود نزدیک شود.

امیری در دیدار مقابل نساجی در قائم شهر در غیاب امید عالیشاه محروم در ترکیب اصلی قرار گرفت و در مجموع عملکرد خوبی ارائه کرد.
او در دقیقه 6 به نوعی گلزن اورونوف بود و اگرچه وینگر ازبکستانی به لطف روحیه و هوش خود موفق به گلزنی شد اما کاپیتان سرخ ها نیز در این گل نقش داشت.

2018936

نکته جالب در مورد امیری این است که او با شلیک اورونوف حرکت جالبی انجام داد و ناخودآگاه پایش را طوری حرکت داد که انگار به خودش شلیک می کند. جالبتر اینکه او پس از گل اورونوف روی زمین سجده کرد و بابت برتری زودهنگام تیمش خدا را شکر کرد.

امیری تا دقیقه 90 در قائم شهر در زمین حضور داشت و جنگید و با اینکه در مقاطعی چند توپ را از دست داد اما بهترین عملکرد خود را در نیم فصل ارائه کرد.

با این حال پس از بازگشت امید عالیشاه به ترکیب اصلی، به احتمال زیاد امیری در دیدار شنبه شب مقابل تیم میزبان دوباره نیمکت نشین خواهد شد و شاید در وقت دوم بازی کند.

امیری در دیدار مقابل نساجی به عنوان هافبک آزاد پشت مهاجم به میدان رفت در حالی که به نظر می رسد در کانال های کناری موثرتر و کارآمدتر باشد.

مجله اخبار فوتبال داخلی