الگوریتم گلزنی جالب ستاره پرتغالی تراکتورسازی!


سرویس خبر شماره: 2020261
21 مه 1403 ساعت 05:47
69 امتیاز خبر

0نقطه نظر

آمار ریکاردو بهتر از سال گذشته است:

آلوز با میانگین گلزنی در هر 7 هفته امتیاز بهتری نسبت به فصل قبل دارد.

الگوریتم گلزنی جالب ستاره پرتغالی تراکتورسازی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ریکاردو آلوز، ستاره پرتغالی تراکتورسازی دومین فصل حضور خود در لیگ برتر ایران را تجربه می کند و چهار هفته مانده به پایان این رقابت ها آمار بهتری نسبت به فصل گذشته ارائه کرد و با عملکرد خود، ستاره این تیم در لیگ بیست و سوم بود.

تورس فصل گذشته 12 پاس گل برای هم تیمی هایش داد و در هیچ یک از بازی های تراکتورسازی گلزنی نکرد اما در این فصل با 10 پاس گل، 3 گل و 13 ضربه مستقیم بهتر از فصل قبل بود.

نکته جالب در مورد آلوز الگوریتم گلزنی این بازیکن است که هر 7 هفته به طور میانگین یک گل دریافت می کند، آلوز برای اولین گل خود 6 هفته منتظر ماند و در هفتمین بازی خود برای تراکتورسازی گلزنی کرد. او برای گل بعدی خود موفق به گلزنی نشد. 8 هفته و در هفته نهم موفق شد برابر مس رفسنجان برای تراکتور گلزنی کند تا در مجموع دو فصل سومین گل خود را برای تراکتورسازی به ثمر برساند.

2019642

ریکاردو آلوز با مجموع 22 پاس گل و 3 گل یکی از بازیکنان باورنکردنی و تاثیرگذار تراکتور در دو فصل اخیر لیگ برتر بوده است و به لطف همین درخشش محبوبیت زیادی در بین هواداران تراکتور دارد و هنوز هم دارد. 4 هفته پیش روی او تا آمار خود را بهبود بخشد و برای دومین فصل متوالی عنوان برترین گلزن مسابقات قهرمانی ایران را از آن خود کند.

حضور آلوز پشت سر مهاجمان تراکتورسازی برای آنها مایه خیر و برکت است، هرچند در دو فصل اخیر آقای گلی از تراکتورسازی جدا نشده است و این امر علاوه بر خلاقیت بسیار در پیشرفت تیم مشهود است. ، قابلیت حمل توپ و مبارزه را دارد. او در خط هافبک است و هر تیمی در لیگ ایران آرزوی داشتن چنین بازیکن کاملی را خواهد داشت!

مجله اخبار فوتبال داخلی