بازگشت بارسا با هت تریک لوا در برابر خفاش های 10 نفره

تیم فوتبال بارسلونا در تنها دیدار باقی مانده از سی و دومین دیدار لالیگا اسپانیا در ورزشگاه لوئیس کامپانیس میزبان والنسیا بود و موفق شد حریف سرسخت خود را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد.

اگرچه بارسلونا زود به گل رسید و فرمیو لوپس در دقیقه 22 دروازه والنسیا را باز کرد، اما برتری آنها زیاد دوام نیاورد و اوگو دورو پنج دقیقه بعد برای تیم میهمان گل تساوی را به ثمر رساند. وضعیت بارسلونا در دقیقه 38 زمانی بدتر شد که رونالد آرائوخو یک پنالتی برای حریف گرفت که پپلو آن را به گل دوم خفاش ها تبدیل کرد. اما جریان بازی مطابق مراد والنسیا پیش نرفت و این تیم دروازه بان خود گیورگی مامرداشویلی را در دقیقه چهارم از وقت های تلف شده نیمه اول به دلیل استفاده از دست برای دفع توپ در خارج از محوطه جریمه از دست داد. دریافت کارت قرمز مستقیم از داور

برتری عددی نیمه دوم به کمک بارسا آمد و تنها 4 دقیقه پس از از سرگیری بازی، لواندوفسکی گل دوم این تیم را به ثمر رساند. همه چیز مساوی بود تا اینکه دقیقه 82 لواندوفسکی روی پاس رونالد آرائوخو دوبل کرد و دوباره تیمش را پیش انداخت. ستاره لهستانی اما به دبل قانع نشد و در دقیقه سوم وقت تلف شده، یک هت تریک دیگر به ثمر رساند و با کسب همه امتیازها، امیدهای تیمش و هوادارانش را مطمئن کرد.

به این ترتیب بارسلونا به بیست و دومین پیروزی خود دست یافت و این تیم 73 امتیازی شد تا فاصله خود با رئال مادرید صدرنشین را به 11 امتیاز برساند و با 71 امتیاز رده دوم را از خیرونا پس بگیرد.

سرویس اخبار فوتبال خارجی