درگیری بزرگ در قهرمانی یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!


سرویس خبر شماره: 2018098
11 مه 1403 در 00:36
1.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

در جریان دیدار حساس آئک آتن و پائوک در لیگ یونان، درگیری شدیدی رخ داد که منجر به محرومیت سرمربی آک شد.

درگیری بزرگ در قهرمانی یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زمانی که آاک با نتیجه 3 بر 2 از پائوک عقب افتاد، ماتیاس آلمیدا سرمربی آاک در حاشیه به شدت عصبانی بود و پس از پایان بازی با یکی از تماشاگران بازی درگیر شد. بازی تبدیل شده است.

سپس مربی با سرخیو اولیویرا و یکی دیگر از بازیکنانش که سعی در مداخله برای توقف درگیری داشتند درگیر شد و کم کم به یک نزاع بزرگ تبدیل شد.

بعداً نیروهای امنیتی و پرسنل فنی هر دو تیم اضافه شدند تا افراد درگیر را از هم جدا کنند، اما ناگهان آلمیدا از پشت گردن یکی از افراد درگیر در درگیری را گرفت و آسیب دید.

2016529
2016530
2016528

پس از دقایقی درگیری، سرانجام نیروهای امنیتی موفق شدند جمعیت را متفرق کرده و به آن پایان دهند. به گزارش روزنامه یونانی اسپورتال، مردی که گردن آلمیدا را گرفت، یکی از مقامات فدراسیون بود که برای دپارتمان پیشگیری از خشونت در ورزش کار می‌کرد.

آلمیدا در کنفرانس خبری پس از بازی خود به این درگیری پرداخت و اعلام کرد که از فردی که گردن او را گرفته عذرخواهی کرده است.

او همچنین گفت:«دیدید چند نفر در حاشیه بودند؟ چیزی که من همیشه می گویم این است که اگر بخواهیم وضعیت فوتبال یونان را تغییر دهیم، بسیاری از مردم نمی توانند در حاشیه بمانند.

به گزارش رسانه های یونانی آلمیدا به دلیل این درگیری سه جلسه محروم شد.

مجله اخبار فوتبال خارجی