بازگشت با انتقام: نکونام مبارزه کرد


سرویس خبر شماره: 1973953
29 مهر 1402 ساعت 04:41 |
528 امتیاز خبر

1نقطه نظر

جواد نکونام با شکست هوادر از فولاد و نساجی انتقام محمود فکری را گرفت.

بازگشت با انتقام: نکونام مبارزه کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جواد نکونام سرمربی استقلال علاوه بر کسب 3 امتیاز شیرین و مهم مقابل آبی پوشان، انتقام بزرگی از محمود فکری، سرمربی استقلال نیز گرفت.

استقلال در حالی که دو بر صفر از هوادارانش عقب بود، در نهایت موفق شد در این دیدار با نتیجه 3 بر 2 پیروز شود تا با 15 امتیاز از حریف پرسپولیس در صدر جدول رده بندی قرار گیرد.

1942356

اما نکته جالب این دیدار انتقام جواد نکونام از محمود فخری بود. این دو مربی در مرداد ماه ۱۳۹۸ در دیدار نساجی و فولاد به مصاف یکدیگر رفتند. در آن زمان محمود فکری سرمربی نساجی بود و نکونام در فولاد بود. نتیجه دو بر صفر در مقابل نساجی بود اما بازگشت عجیب شاگردان فخری نتیجه را تغییر داد، آنها در ده دقیقه پایانی بازی سه گل به ثمر رساندند و بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود نساجی به پایان رسید.

حامد شیری در دقایق 80 و 90 گل های اول و دوم نساجی را به ثمر رساند تا بازی به تساوی کشیده شود و این پایان بازی نبود و مجتبی ممشلی در دقایق 90 + 6 گل برتری نساجی را به ثمر رساند. بازگشت رویایی .

1942355

و حالا بعد از گذشت 3 سال از این دیدار فراموش نشدنی برای محمود فخری، این بار نوبت نکونام بود که با نتیجه ای مشابه و کامبکی فراموش نشدنی محمود فخری را شکست دهد تا علاوه بر کسب سه امتیاز و حفظ روند موفق تیمش، او را شکست دهد. انتقام این شکست سرمربی سابق آبی ها را نیز گرفت.

دیدارهای محمود فکری و جواد نکونام در چند سال گذشته جذاب و گاهاً امتیازات خاصی داشت و این دیدار نیز از این قاعده مستثنی نبود و مسابقه ای جذاب و خاطره انگیز بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی