بازیکنان چلسی کم کم شروع به پاسخ دادن به برخی از منتقدان می کنند – Talk Chelsea

تیمی که چلسی ساخته تا حد زیادی نشان می دهد که می تواند تیم بسیار خوبی باشد. ما استعدادها را امضا کردیم، و پتانسیل را امضا کردیم، حتی اگر تعداد زیادی از آنها خام بود/خام بود و علامت سوال داشت. بنابراین، در حالی که همیشه تضمین نمی کند که همه آنها ثابت کنند که بازیکنان برتر هستند، همچنین تضمین نمی کند که همه آنها شکست بخورند، و بسیاری از آنها در حال حاضر به سؤالاتی پاسخ می دهند که اخیراً همه ما به آنها می پرتاب می کنیم. .

در چند بازی اخیر، من واقعاً نمی توانم هیچ یک از آنها را مقصر بدانم. تنها چیزی که همیشه درخواست می کنم تلاش 100 درصدی از بازیکنان است. اگر آن‌ها این کار را انجام می‌دهند، حداقل نمی‌بینید که من از آنها شکایت کنم. ما می‌توانیم تاکتیک‌ها و کارهایی که در طول روز انجام می‌دهیم و انجام نمی‌دهیم چت کنیم، اما این داستان دیگری است. اگر می‌بینم که بازیکنان آنجا عرق، خون و اشک‌هایشان را برای نشان می‌دهند، برای من عالی است. اگر ببازیم اما هر آنچه از نظر بدنی داریم را از نظر تلاش بدهیم، آن وقت زیاد درباره بازیکنان ناله نخواهم کرد.

و این چیزی است که در این چند بازی اخیر دیده ایم. آنها واقعاً ایستاده اند و به منتقدان خود پاسخ داده اند. همه ما در این فصل از برخی از این بازیکنان انتقاد کرده ایم، به خصوص من.

همانطور که گفتم، من هیئت داوران را در مورد تعدادی از آن‌ها بیرون آورده‌ام و هنوز هم این کار را انجام می‌دهم – من فقط نظرم را بعد از چند بازی تغییر نمی‌دهم. اگر به بازیکنی امتیاز بدهم یا نباشم، اگر این کار را انجام دهم، اشتباه است. به نظر من باید در طول زمان آنالیز شود، به همین دلیل است که من هرگز بازیکنان را به طور کامل رد نکردم. من هرگز واقعاً به میخایلو مودریک امتیاز نداده‌ام، اما تا زمانی که او چلسی است، هرگز او را کاملاً رد نمی‌کنم و دیگر امیدوار نیستم که ثابت کند اشتباه می‌کنم. من می خواهم او اینجا را بکوبد، واقعاً انجام می دهم.

من هنوز در مورد برخی از این بازیکنان شک دارم. اما بازیکنانی مانند اکسل دیاسی و نیکلاس جکسون، که من مانند بسیاری دیگر در مورد آنها تردید داشتم، در حال حاضر به من ثابت می‌کنند که اشتباه می‌کنم، و من کاملاً این را دوست دارم. من می خواستم آنها همچنان به من ثابت کنند که اشتباه می کنم و از من گل می خواهند و من با خوشحالی آنها را به آنها تحویل خواهم داد. گل رز یا نرگس، بچه ها؟

آنها در حال حاضر به سوالات و منتقدان پاسخ می دهند و این فوق العاده است. من می خواهم بازیکنان چلسی عملکرد خوبی داشته باشند، زیرا این بدان معناست که چلسی خوب کار می کند و ما همه با هم در این کار هستیم.

دیاسی روز شنبه بهترین بازی خود را با پیراهن چلسی انجام داد و ذهنیت او باورنکردنی است. این دقیقا همان چیزی است که ما نیاز داریم. حتی اگر شک و تردیدهایی در مورد توانایی او وجود داشته باشد و توانایی من در حال محو شدن باشد، هرگز نمی توانید به نگرش و ذهنیت او شک کنید و این چیزی است که ما در دو فصل اخیر به شدت از دست داده ایم. بنابراین حتی اضافه کردن آن به تنهایی به Xl ابتدایی ما در این روزها یک نکته مثبت بزرگ برای همه افراد درگیر در باشگاه است. ممکن است طولانی مدت ادامه یابد.

بازیکنان دیگر نیز همچنان می توانند به من ثابت کنند که اشتباه می کنم، من در را به طور کامل روی هیچ یک از آنها نبسته ام، چه هنوز شک دارم یا نه. این بسیار مهم است که در هنگام قضاوت بازیکنان تا حد ممکن باز باشید و همچنین قضاوت کردن بازیکنان نیز اشتباه نیست. ما هوادار هستیم، پول زیادی برای حمایت از باشگاه محبوبمان می پردازیم، حق داریم بگوییم که آیا فکر می کنیم بازیکنان عملکردی دارند یا خیر. همه اینها بخشی از بازی است و حتی بازیکنان هم این را درک خواهند کرد. تا زمانی که بتوانیم در حین انجام آن احترام قائل باشیم، از نظر من ارائه نقد اشتباه نیست. بازیکنان باید از آن به عنوان سوخت استفاده کنند. سوء استفاده همیشه اشتباه است، اما اثبات اشتباه منتقدان باید انگیزه لازم را برای آنها فراهم کند. و در چند بازی اخیر به منتقدان ثابت می کنند که اشتباه می کنند، همه آنها هستند!

اگر آنها بتوانند به این کار ادامه دهند، چلسی همچنان می تواند پایان معقولی برای فصل داشته باشد. ما یکشنبه یک فینال جام حذفی داریم که در واقع اکنون احساس می‌کنم شانس خوبی برای حضور در آن داریم و هنوز هم می‌توانیم در قسمت آخر این فصل از جدول صعود کنیم و در موقعیتی قابل احترام به پایان برسیم. خیلی سخت خواهد بود، البته که خواهد بود. و من نمی گویم که خوش بینی من هنوز برگشته است. من هنوز از شدت بالا و پایین رفتن این فصل رنج می برم. اما چشم انداز مطمئناً کمی سبک تر از آنچه اخیرا بوده به نظر می رسد، با آن نور در انتهای تونل که هنوز در معرض دید قرار دارد.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/chelsea-players-slowly-starting-to-answer-some-critics/ منبع: