فابریزیو رومانو از سرمربی لیورپول 100% نام می برد که می خواهد تابستان امسال امضا کند

فابریزیو رومانو، کارشناس اخبار نقل و انتقالات، مدعی شده است که لیورپول “100%” می خواهد ژابی آلونسو را به عنوان جانشین یورگن کلوپ در تابستان منصوب کند، اما این بازیکن اسپانیایی تنها نامی نیست که در لیست آنها وجود دارد. به گفته رومانو، روبرتو دزربی، بازیکن برایتون اند هاو آلبیون نیز یکی از افراد مورد علاقه است.

لیورپول در تابستان جانشین یورگن کلوپ خواهد شد

کلوپ که از سال 2015 در آنفیلد حضور داشت، در پایان فصل 2023-2024 از سرمربیگری کنار خواهد رفت. آلمانی که قرمزها را به تک تک جام‌های پیشنهادی هدایت کرده است، پس از تحمل فشار شدید برای نزدیک به یک دهه، آرزو دارد نفسی بکشد.

مرسی سایدی ها باید فرد خاصی را برای پرکردن کفش های کلوپ منصوب کنند و به گفته رومانو، سرمربی بایرلورکوزن و ستاره سابق لیورپول آلونسو انتخاب اصلی آنهاست. این بازیکن ایتالیایی در ستون گزارش روزانه خود برای CaughtOffside فاش کرد:

لیورپول همچنان علاقه زیادی به ژابی آلونسو دارد – آنها به تماس های خود ادامه می دهند، اما همچنین می خواهند احترام بگذارند زیرا فصل مهمی برای بایرلورکوزن است و آنها نمی خواهند مزاحم آنها شوند.

با این حال، 100٪ تایید شده است که لیورپول می خواهد آلونسو را جذب کند. او تنها نام در لیست آنها نیست، اما آنها به خوبی از وضعیت قرارداد او مطلع هستند – بند مناسبی وجود ندارد، بلکه توافقی جنتلمن با باشگاه وجود دارد.

او اضافه کرد:

من مطمئن نیستم که به دلیل شرایط لورکوزن، هیچ مذاکره مشخصی قریب الوقوع باشد، اما مطمئنا آلونسو در صدر لیست لیورپول قرار دارد – او تنها نیست، اما یک نامزد قوی برای پست لیورپول است.

فابریزیو رومانو مدعی است که انتصاب مدیریتی قرمزها به یک شرط بستگی دارد

لیورپول همچنین پس از اینکه یورگ اشمادکه در پایان ژانویه باشگاه را ترک کرد، باید یک مدیر ورزشی استخدام کند. به گفته رومانو، قرمزها تنها پس از یافتن مدیر جدید، به انتصاب مدیریتی ادامه خواهند داد.

این روزنامه نگار همچنین نام دزربی را در جمع نامزدهای مدیریتی انداخت و گفت که باشگاه از تاکتیکیست ایتالیایی قدردانی می کند.

رومانو در پایان افزود:

همچنین مهم است که همانطور که همیشه گفتم، به یاد داشته باشید که لیورپول یک مدیر جدید و سپس یک مدیر جدید منصوب خواهد کرد. این مرحله برای تصمیم گیری در مورد مربی جدید بسیار مهم است، بنابراین ما باید صبور باشیم و ببینیم که بحث ها چگونه تکامل می یابد. از روبرتو دزربی نیز قدردانی می شود، اما باز هم – هیچ کاری انجام نشده است، بنابراین من آن را باز نگه می دارم و همچنین بر اساس کارگردان جدید

لورکوزن آلونسو که تنها تیم بدون شکست اروپا در این فصل است، با 8 امتیاز برتری نسبت به بایرن مونیخ در صدر جدول رده بندی بوندسلیگا قرار دارد. در همین حال، برایتون دزربی، هفتم جدول رده بندی لیگ برتر است و با 9 امتیاز فاصله نسبت به لیگ اروپا، در رده هفتم جدول قرار دارد.

https://sportslens.com/news/jurgen-klopp-successor-fabrizio-romano-claims-liverpool-manager/ منبع: