بازی تدارکاتی تیم ملی روی آنتن!

در حالی که صحبت های زیادی درباره آماده سازی حریف تیم ملی شده است، برگزاری بازی فینال در هاله ای از بلاتکلیفی است.

بازی تدارکاتی تیم ملی روی آنتن!

مذاکرات با تیم های ملی لبنان و امارات تاکنون به نتیجه نرسیده و مسئولان فدراسیون فوتبال به بن بست رسیده اند.

کارلوس کی روش به دنبال این است که تیم ملی را مقابل تیمی کم قدرت تر از ایران قرار دهد و بازیکنان را در شرایط بازی نگه دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

کویت سومین نامی بود که در بازی تدارکاتی پیش از سفر به جام جهانی حاضر شد. اما فدراسیون های دو طرف توافقی بین خود نداشتند بنابراین نمی توان برای این دیدار به توافق رسید.


سرویس خبر شماره: 1847542
اکتبر 18, 1401 @ 7:42 ب.ظ
11.4K امتیاز خبر|

18نقطه نظر

هنوز توافقی با تیمی صورت نگرفته است

سپس نام قطر مطرح شد. میزبان جام جهانی اما بار سفر به ایران و انجام یک بازی تدارکاتی سنگین را بر دوش نداشت و از سوی دیگر فدراسیون به دنبال حریف بسیار ضعیف تری بود.

عمان اولین مخالفی بود که مورد بحث قرار گرفت. اما با یک نگاه ساده به برنامه آمادگی دانش آموزی برونکو، می توان به این نتیجه رسید که چنین رویدادی غیرممکن است. چون عمان در همان روز یک بازی تدارکاتی با تیم ملی بلاروس دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از پایان اردوی تدارکاتی اتریش، از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام شد که آخرین حریف تدارکاتی ایران از کشورهای حوزه خلیج فارس است و تهران میزبان این بازی خواهد بود.

البته شنیده می شود که مسئولان فدراسیون علاوه بر مذاکره با تیم های حاشیه خلیج فارس با تیم های دسته دوم اروپایی و آفریقایی نیز مذاکراتی را انجام داده اند و باید دید نتیجه چه می شود.