بازی لیگ 1 فرانسه با گاز اشک آور متوقف شد (تصویر)

دیدار امشب تیم های تولوز و مون پلیه در لیگ یک فرانسه به دلیل پرتاب گاز اشک آور توسط هواداران تیم میهمان به مدت 15 دقیقه متوقف شد.

بازی لیگ 1 فرانسه با گاز اشک آور متوقف شد (تصویر)

این اتفاق در دقیقه 57 بازی رخ داد که تولوز 4-1 مون پلیه را پیش انداخت. پرتاب گاز اشک آور به سمت جایگاه هواداران تولوز توسط هواداران مونپلیه باعث شد هواداران میزبان گاز اشک آور را در دستان خود گرفته و به داخل زمین چمن پرتاب کنند تا آنها را از جایگاه دور کنند.


سرویس خبر شماره: 1846241
10 اکتبر 1401 ساعت 10:50 ب.ظ
7.7 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تولوز امشب در چارچوب لیگ یک فرانسه میزبان مون پلیه بود. اما هواداران تیم مهمان در جریان بازی گاز اشک آور شلیک کردند و داور بازی را 15 دقیقه متوقف کرد.

پس از پانزده دقیقه، زمانی که تیم داور مطمئن شد که ادامه بازی امن است، بازیکنان به زمین بازگشتند. در ادامه مون پلیه گلزنی کرد اما در نهایت بازی با برتری 4 بر 2 تولوز به پایان رسید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

بازیکنان دو تیم که در حالی که دهان و بینی خود را با دست پوشانده بودند مورد اصابت گاز اشک آور قرار گرفتند، نتوانستند به بازی ادامه دهند. در نتیجه داور سوت خود را به صدا درآورد و بازی به مدت 15 دقیقه متوقف شد. با درخواست داور، بازیکنان بلافاصله به رختکن هدایت شدند تا از آسیب بیشتر جلوگیری شود.