بازی 11 بر 12 سخته!

اعتراض آدرین رابیو به داوری بازی یوونتوس مقابل اینتر در اینستاگرام نیز منتشر شده است.


سرویس خبر شماره: 1818014 |
15 فروردين 1401 ساعت 13:51 |
1,733 امتیاز خبر|

0نظرات

ادامه اعتراض آدرین رابیو:

اما ماتیس دی لیخت قبل از ضربه زدن بازیکن ملی پوش ترکیه به زمین وارد زمین شده بود و به همین دلیل اجازه نداد چالهان در ریباند به توپ ضربه بزند. به همین دلیل داور دستور بازی مجدد داد و چالهان اوغلو این بار موفق به گلزنی شد. همچنین در نیمه دوم، بازیکنان یوونتوس معتقد بودند که خطای الساندرو باستونی روی دنیس زاکاریا در داخل محوطه جریمه است، اما داور اینطور فکر نکرد و خطا در بیرون از محوطه جریمه اعلام شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آدرین رابیو، هافبک فرانسوی و مبارز یوونتوس پس از برد شب گذشته اینتر در تورین از تصمیمات داور ناراضی بود و حالا در صفحه خود مورد تمسخر اتفاقات این دیدار قرار گرفته است. در نیمه اول اینتر صاحب یک پنالتی شد که هاکان چالهان اوغلو آن را از دست داد.

آدرین رابیو در مصاحبه بعد از بازی از عملکرد داور انتقاد کرد و مدعی شد که او نتیجه بازی را تعیین کرده است. با این حال این بازیکن پس از پایان بازی در پست اینستاگرامی خود به اعتراضات خود ادامه داد و گفت: بازی 11 نفره در مقابل 12 نفر سخت است. بسیاری از بازیکنان یوونتوس از جمله ماتیس دی لیخت، آرتور ملو و وستون مک کانل از این موقعیت برخوردار بودند.



مجله اخبار فوتبال خارجی