رئیس فدراسیون کانادا: امکان بازی با ایران

رئیس اتحادیه فوتبال کانادا گفت: “اگر بخواهم عملکرد و موفقیت هاردمن کاپ را تحسین کنم، می گویم آنچه او به دست آورد برای هیچ کس دیگری در جهان ممکن نبود.” او تیم ملی زنان و همچنین تیم ملی مردان را به جام جهانی هدایت کرد و او تنها کسی است که می توانست این کار را انجام دهد.

رئیس فدراسیون فوتبال کانادا از احتمال برگزاری بازی دوستانه با ایران خبر داد.


سرویس خبر شماره: 1818003 |
15 فروردين 1401 ساعت 13:21 |
1 نتیجه |

0نظرات

اولین دشمن لجستیکی دانشجویان اسکوچیچ

او گفت: “وقتی متوجه شدیم که جان فرهنگ و روحیه خاصی را به تیم زنان ارائه می دهد، متوجه شدیم که به چنین فرصتی برای همکاری با جان نیاز داریم تا همین روحیه و فرهنگ را به تیم مردان منتقل کنیم و بعد از مدتی.” . امسال او دقیقاً همین کار را کرد و اکنون ما شایسته این هستیم که در صدر جدول و اول در رده بندی فیفا باشیم. او اکنون این نسل طلایی بازیکنان را به جام جهانی در ماه نوامبر هدایت می کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی افزود: مطمئناً جان هردمن سرمربی و هم تیمی هایش تصمیم خواهند گرفت که کدام تیم ملی برای تیم ما در ماه نوامبر بهترین است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ها پس از مشخص شدن گروه های هشت گانه جام جهانی 2022 قطر، اکنون به دنبال آمادگی کافی برای حضور در این مسابقات هستند. در همین راستا میرشاد مجیدی، رئیس فدراسیون فوتبال که در مراسم قرعه کشی جام جهانی قطر حضور داشت نیز در حاشیه این مراسم طی گفت وگویی اعلام کرد که مذاکرات با فدراسیون فوتبال چند کشور آغاز شده است. برگزاری مسابقات دوستانه مسابقات.

با این حال، نیک بونتیس، رئیس فدراسیون فوتبال کانادا در مصاحبه با Toronto Sports World درباره احتمال برگزاری بازی دوستانه بین کانادا و ایران گفت: این امکان وجود دارد، اما این به تیم بستگی دارد که کدام تیم را انتخاب کند. برای بازی دوستانه انتخاب کنید.” تخصص ما در حال حاضر برای فینال جام جهانی آماده می شود. همچنین در ماه ژوئن یک روز فیفا خواهیم داشت که می تواند فرصتی برای رقابت دوستانه باشد.