باشگاه استقلال مدعی شد؛ بازیکنی به ما تقلب کرد / باید اسناد خود را واسطه کنیم

وی گفت: اگر استقلال بدون دلیل به صورت یک طرفه با یزدانی فسخ کند، این موضوع می تواند عواقب سنگینی برای این بازیکن داشته باشد. چون باشگاه استقلال دلایل زیادی برای فسخ یک طرفه داشت، ما نخواستیم این دلایل در رسانه ها منتشر شود. اما اگر عملاً اقدام قانونی در این خصوص انجام شود و اختلاف دیگری پیش نیاید، باشگاه استقلال مجبور است مدارک مربوطه را به مراجع قضایی فدراسیون ارائه کند.»



سرویس داخلی اخبار فوتبال

استقلال با وجود باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی خود از این فرصت برای تقویت تیم در نیم فصل بهره نبرد و در واقع باز شدن پنجره نقل و انتقالات اجازه نداد این تیم برای دومین بار بازیکن جذب کند. نیم فصل . البته دلیل اصلی این مشکل به پر بودن ترکیب این تیم مربوط می شد، البته قرارداد با سیاوش یزدانی توسط مدیریت این باشگاه به صورت یک طرفه فسخ شد و عزیزبک امانوف از ازبکستان نیز پس از فسخ قرارداد با استقلالی ها. ترک ناگهانی ایران ناگهان جای دو نفر در لیست آبی خالی است. این در حالی است که طبق قوانین نمی توان به جای آمانوف بازیکنی جذب کرد.

معاون حقوقی باشگاه استقلال همچنین درباره جزئیات شکایت سیاوش یزدانی تصریح کرد: باید ببینیم عنوان شکایت این بازیکن چیست و در این بین به دلیل تعطیلات هنوز اطلاعی دریافت نکرده ایم تا جزئیات را ببینیم یا عنوان این شکایت. فعلاً باید مشخص شود که او بابت مطالبات سالهای گذشته خود شکایت کرده است یا چیز دیگری. ابتدا باید ببینیم عنوان این شکایت چیست تا بتوانیم خودمان را ارائه کنیم. دفاع در برابر او».

سمیعی درباره دلایل جدایی آمانوف گفت: به هر حال این بازیکن یک سری درخواست از باشگاه استقلال داشت که به او پرداخت نشد اما وقتی از این باشگاه پرسیدم که آیا این بازیکن به باشگاه تذکر داده است یا خیر پاسخ دادند. اینکه بازیکن هیچ اخطاری به ایمیل های رسمی باشگاه نداده است که جای تعجب دارد زیرا فردی که درخواستی دارد نمی تواند به این شکل باشگاه را ترک کند و ابتدا باید اخطار (اخطار) داده شود و بعد از مهلت قانونی گذشت، می تواند یک طرفه باشگاه را فسخ کند، لازم به ذکر است در زمانی که باشگاه با این بازیکن همکاری می کرد، پاسپورتش را به طور نامناسب گرفت و به طور ناگهانی ایران را ترک کرد و هم اکنون نیز با تیم دیگری از کشورش تمرین می کند و استقلال این کار را انجام خواهد داد. از حقوق خود در این زمینه دفاع کند و بر این اساس از این بازیکن شکایت خواهیم کرد زیرا بدون گذراندن مراحل قانونی باشگاه را ترک کرده و با تیم دیگری تمرین کرده است. به تیم دیگری بپیوندد، باید از ATC بخواهد که نمی تواند انجام دهد و باشگاه استقلال از بازی آن بازیکن در تیم دیگری جلوگیری می کند.