تاثیر انتقادات تند رونالدو در مصاحبه/کمپ تمرینی جنجالی منچستریونایتد تغییر کرد

منچستریونایتد در حال برنامه ریزی برای بازسازی اساسی در زمین تمرین کارینگتون خود است و یک سالن ورزشی اختصاصی اضافه خواهد کرد.

رونالدو در مصاحبه ای در ماه نوامبر گفت: «هیچ پیشرفتی حاصل نشده است. از زمان جدایی سرالکس هیچ تغییری در این باشگاه ندیدم. هیچ چیز تغییر نکرده بود. فرگوسن بهتر از هرکسی می داند که باشگاه در مسیری که شایسته آن است نیست. او می داند و همه می دانند.»

رونالدو در ادامه گفت: “کسانی که آن را نمی بینند به این دلیل است که نمی خواهند آن را ببینند. آنها نابینا هستند. فکر می کنم هواداران باید حقیقت را بدانند. من بهترین ها را برای باشگاه می خواهم، به همین دلیل است که من به منچستریونایتد آمد اما چیزهایی در داخل باشگاه وجود دارد که به ما کمک نمی کند تا به سطح بالای سیتی، لیورپول و حتی آرسنال برسیم. “

این اتفاقات پس از انتقادات تند از کریستیانو رونالدو در روزهای پایانی سال گذشته رخ داد. فوق ستاره 38 ساله پرتغالی پس از مصاحبه انفجاری با پیر مورگان، باشگاه را ترک کرد. او ادعا کرد که باشگاه از اولین دوره او در سال 2009 تغییر بسیار کمی داشته است.

کریستیانو رونالدو - پیرز مورگان

منچستریونایتد از ده سال پیش که سر الکس فرگوسن را ترک کرد، قهرمان لیگ برتر نشده است و سعی دارد با اریک تنهاچ این طلسم را بشکند.

این مصاحبه جنجالی را بخوانید: انتشار مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو یک هفته قبل از جام جهانی/منچستریونایتد به من خیانت کرد/من هیچ احترامی برای سرمربی ندارم!



سرویس اخبار فوتبال خارجی

بازسازی تابستانی کمپ آموزشی شامل یک مجموعه سلامتی جدید است که بازیکنان می توانند در آن یوگا تمرین کنند.