باشگاه: بازی مقابل ویارئال مانند برد مقابل بارسا بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ویارئال موفق شد با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد.
این تیم توانست به این نتیجه برسد که در نیمه اول دو گل عقب بود، اما در نیمه دوم شرایط برای آنها تغییر کرد و حالا این تیم اولین تیمی است که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافته و منتظر مشخص شدن حریف خود است. در این بازی رئال مادرید به مصاف منچسترسیتی می رود.
باشگاه پس از بازی به خبرنگاران گفت: من بسیار خوشحالم. احساس می کنم برای اولین بار در 20 سال گذشته به فینال رسیدم. این بهترین رقابت در جهان است و من آن را بسیار دوست دارم. کاری که ویارئال در اینجا با حمایت کامل هوادارانش انجام داد را خیلی دوست داشتم.

کلوپ درباره عملکرد درخشان ویارئال در نیمه اول گفت: “آنها بازی را خیلی خوب شروع کردند و نیمه اول واقعاً برای ما سخت بود.” نتوانستیم درست بازی کنیم، در فضاهای مناسب بازی نکردیم و شروع به استفاده از توپ های بلند کردیم. ما توانستیم ریسک ایجاد کنیم، اما به هیچ وجه کافی نبود. بنابراین در نیمه دوم سعی کردیم آن را تغییر دهیم.»
وی با تمجید از عملکرد بازیکنانش افزود: زحمات این بازیکنان امشب برای ما بسیار بسیار خاص بود، فقط دو دقیقه با یک گل عقب بودیم، اما با بازی بازیکنانمان، برای ما خیلی خاص شد. امروز “امشب یک شب بزرگ اروپایی دیگر برای ما بود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1822614 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 11:00 |
8,984 امتیاز خبر|

8نظرات

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از عملکرد تیمش مقابل ویارئال تمجید کرده است.

او گفت: شرایط بازی در نیمه اول عجیب بود، وقتی برای اولین بار توانستیم از خطوط آنها عبور کنیم و به فضاهای ایجاد شده دسترسی پیدا کنیم، می دانستم که شانس برد داریم. من دوست ندارم مقایسه کنم، اما آن بازی شبیه برد ما مقابل بارسلونا بود.
سرمربی آلمانی درباره اتفاقاتی که بین دو نیمه در رختکن رخ داد، افزود: “من بین دو نیمه به آنها چه گفتم؟ گفتم بهتر از نیمه اول بازی کنید! باید خونسردی خود را حفظ می کردیم. حالا چه چیزی برای گفتن باقی مانده است؟” تنها شانس برنده شدن در فینال این است که بتوانیم در آن حضور داشته باشیم. ما بازی های زیادی انجام داده ایم، در سه مسابقه هستیم و هیچ مشکلی وجود ندارد. هنوز تمام شده است. آی تی.”