شهر خودرو؛ آیا از پایین تخته جدا شده است؟



مجله اخبار فوتبال داخلی
سرویس خبر شماره: 1822618 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 11:16 |
200 امتیاز خبر|

0نظرات

در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر، امروز در ورزشگاه ثامن شهر خودرو، صنعت نفت آبادان میزبان است.

در آخرین بازی و پس از تساوی 3 بر 3 شهر خودرو مقابل گل گهر سیرجان، داوود سیدعباسی از جای خود بلند نشد. در واقع، تیم او برد 3-1 را به تساوی 3-3 تبدیل کرد، یعنی خودروسیتی برای کسب امتیاز نباید فقط به دنبال بازی هجومی باشد یا بعد از گل خوب در طول بازی دفاع کند تا نتیجه بگیرد. ; حفظ نتیجه مقابل صنعت نفت نیز کار سختی خواهد بود چرا که شاگردان علیرضا منصوریان نیز به دنبال پیروزی هستند و مهمتر از همه نمی خواهند نیمه بالای جدول را از دست بدهند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این دیدار باید به یکی از زیباترین دیدارهای هفته بیست و پنجم تبدیل شود. همانطور که بازی قبلی شاگردان داوود سیدعباسی مقابل گل گهر 6 گل به ثمر رسانده بود، سهم هر تیم 3 گل بود. City Car برای ماندن در جدول تلاش می کند و این حریف را برای ارائه یک بازی تهاجمی تحریک می کند. شاگردان داوود سیدعباسی بدون شک با سوت داور در این بازی به دنبال نزدیک شدن به دروازه حریف و گلزنی خواهند بود و طبیعی است که تیم صنعت نفت آبادان برای انجام بازی هجومی و کسب سه امتیاز تلاش کند. .

شهر خودرویی که حداقل ثابت کرده تیم خوبی برای ماندن در بازی با گل گهر است اگر در این فصل برای اولین بار در بازی با صنعت نفت پیروز شود یا بهتر است بگوییم بعد از چندین هفته فجر قدردان خواهد بود. و این یعنی خروج از انتهای جدول و یک پله بیشتر برای ماندن در جدول بازی که در این صورت شهر خودرو 17 امتیاز و فجر سپاسی 16 امتیاز و مسجد سلیمان یک امتیاز نفت باقی می مانند. با این حساب شاید یکی از مهم ترین دیدارهای پیش روی خودروشهر بازی امروز مقابل صنعت نفت آبادان باشد و بتوان از آن به عنوان یک بازی 6 امتیازی یاد کرد.