باشگاه پرسپولیس: ترس شما قهرمانی ششم است

* این روزها یک تیم پشتوانه مصونیت دارد و تیم دیگر پرسپولیس است که هیچ محدودیتی برای بازی در آن وجود ندارد و مشکل همان شماره 6 است.

* تعجب می کنم که این 6 جلسه محرومیت چه تقارن جالبی دارد. به گزارش پرسپولیس، این روزها هر بلایی را متحمل می شود تا قهرمانی های پیاپی اش به آن عدد نرسد. آیا پیام و مرجع است؟ ما هیچ نظری نداریم و همه چیز را به وجدان جامعه می سپاریم که بتواند همه چیز را بررسی کند.

*در چنین شرایطی باشگاه رقیب هم باید در روزی که همه چیز لو رفته و برهنه است، اظهارنظر موثقی بدهد. اظهارات گمراه کننده و گیج کننده از سر تا پا؛ مثلاً به جای بند 55 به بند 54 اشاره می کنند که جلسه رد صلاحیت را پیش بینی کرده است.

* واقعا چه خبر است آیا یک مربی تیم خاص می تواند در همان دربی به بازیکن پرسپولیس حمله کند و کمترین پنالتی ممکن را بگیرد و رفتار بازیکنی مثل محمد دانشگر در قبال تماشاگران پرسپولیس را کاملا نادیده گرفت؟ نکته جالب اینکه باشگاه رقیب در بیانیه خود به ماده 92 اشاره می کند که مصداق برخورد با تخلفات مدیر خود است.

* چه اتفاقی افتاد که سرمربی همین تیم در صفحه رسمی خود در اینستاگرام انواع تهمت ها را به آقای سیدعلی داور دربی زد و از ویلا و مدرسه فوتبال و شاغل در شهرداری و اسپانیایی صحبت کرد. ویزا و غیره ولی برایش اتفاقی نیفتاده؟ چند جلسه این تهمت ها ممنوع شده است؟
* چطور می شود که همین تیم در نیم فصل دوم بدون مشکل حتی یک پیروزی به دست نیاورد؟ به گفته کارشناسان، در تمام آن مسابقات اشتباهات داوری به کمک آنها آمده و حالا برای همه بیانیه می دهند تا یادی از کمک های داوری بی شماری که در این فصل داشته اند را به یاد بیاورند.

* موضوع مهم کمیته انضباطی این است که رای گیری به این مهم قاعدتاً هیچکس جز اعضای این کمیته حتی در فدراسیون نباید از آن مطلع باشد. سه ساعت قبل از انتشار رسمی چگونه به دست اعضای تیم رقیب و صفحات هواداران آنها رسید؟ طبق بند 1 ماده 9 آیین نامه انضباطی، انتشار رأی قبل از امضا و ابلاغ توسط هرکس عموماً ممنوع بوده و به منزله افشای اسرار است.

پرسپولیس هم خواستار محرومیت فرهاد مجیدی شد به گزارش روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، او در بازی سال گذشته مقابل فولاد اتهامات سختی را علیه سیدمهدی سیدعلی مطرح کرد اما «شش جلسه» محروم نشد.

* در تمام این مدت شاهد بودیم که هر دادخواهی و عدالتخواهی پرسپولیس عواقب سنگین تری را به دنبال داشته است و شاید این بار باید منتظر بود اما باز هم در گوشه ای از ذهنمان امیدواریم که عدالت چراغی روشن شود. امید به فوتبال و لیگ یقیناً بعد از خدای متعال و مطلق که همه اینها را می بیند، ما به دنبال این هستیم که فدراسیون فوتبال و خود آقای ماجدی همه این ابهامات و نسبت های رنگ آمیزی فدراسیون را تغییر دهند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش مجله اخبار فوتبال، ساعاتی بعد بیانیه تند باشگاه استقلالپرسپولیس نیز در رای کمیته انضباطی واکنش نشان داد و ادعا شده است که سرداران مختلف فوتبال ایران نمی خواهند سرخپوشان به ششمین قهرمانی خود برسند. مشابه اظهارات فرهاد مجیدی در نشست خبری.

قرمزها همچنین نوشتند که یحیی بابت رفتارش با سیدعلی عذرخواهی کرد و شش جلسه محروم شد اما شرم آور است که دیگران به سبک دیگری عمل می کنند. آنها بهانه نمی خواهند. مدام همه عوامل فوتبال را مقصر می دانند و اصلاً در معرض چنین محرومیتی قرار نمی گیرند!

* سرمربی پرسپولیس پس از عدم واکنش فدراسیون فوتبال و کمیته قضائی به رفتار سرمربی تیم رقیب در دیدارهای گذشته، در دربی، اقدام عجیب تیم داوری که باعث شد استقلالی ها به پرسپولیس 10 نفره گل بزنند. تیم و فرار از شکست. مشکلی که در حالت عادی باید حل شود. گل محمدی نه داور را هل داد و نه بازیکن حریف را همانطور که از طرف مقابل دید. اما عذرخواهی کرد و 6 جلسه محروم شد! حیف است که دیگران به سبک دیگری عمل کنند. آنها بهانه ای نمی خواهند. مدام همه عوامل فوتبال را متهم می کنند و اصلا مشمول چنین محرومیت هایی نیستند! ما شگفت زده شده ایم و می دانیم که چیزی که به جایی نمی رسد فریاد می زند.

* بهزاد غلامپور یک بار به فرشاد فرجی سیلی زد و این بار مهدی ترابی را هل داد طبق ماده 92 تکرار جرم مجازات جلسه دارد؟ به راستی چرا پرونده این فایل صوتی مربوط به تصمیمات اعطای استقلال به استقلال نیست؟

* خورشید به دلیل خورشید آمده بود. اتفاقاتی که امروز در پی سلسله حوادث گذشته رخ داده است نمونه ای از این امر است. همچنین شاهد اعتراضات دردناک پرسپولیس در سال گذشته و قبل بود اما نه به این صورت کامل. پرسپولیس پیش از این برای قهرمانی از آتش عبور کرده بود.

* سوال مهم ما این است؛ ماجرای کمپ موسوم به دبی که وزیر ورزش هم در مقطعی از اردو ابراز شرمندگی کرد چه بود؟ چرا به آن رسیدگی نشده است؟ به صراحت اعلام می کنیم در صورت عدم برخورد با نویسندگان این پرونده اسنادی را در اختیار مراجع قضایی قرار خواهیم داد که خواب را از آنان سلب کند.

مشروح بیانیه پرسپولیس را می خوانید:


سرویس خبر شماره: 1818572 |
19 اردیبهشت 1401 ساعت 00:30 |
47,913 امتیاز خبر|

7نظرات

چرا نگرش آنها را نادیده گرفتید؟

* انعام دادن زیاد است. مثلاً قبل از این دیده ایم که سرمربی وارد زمین شود و تصمیم داور در کدام بازی و کدام تیم سرمربی را تغییر دهد؟ ماجرای بازی گل گهر و استقلال چند روز مانده به دربی چه شد؟ اگر عدالت رعایت می شد، سرمربی تیم رقیب حتی می توانست روی نیمکت دربی بنشیند؟ اگر سرمربی پرسپولیس به دلیل ورود به زمین محروم نمی شد، آیا به این اتفاقات رسیدگی می شد تا برای شرایطی مشابه محرومیتی در نظر گرفته شود؟

اظهارات جدید پرسپولیس در خصوص رای کمیته انضباطی دفاع از سرمربی این تیم و البته درخواست محرومیت فرهاد مجیدی است.