فریاد استراماچونی در شب آرام نکونام (عکس)

عکس: مسعود اکبری



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1818573 |
19 جولای 1401 ساعت 00:19 |
16,802 امتیاز خبر|

1نظرات

جواد نکونام در طول مسابقه تمام تلاش خود را کرد تا با دستورات فوری وضعیت فولاد را بهبود بخشد و در نهایت این تیم را به گل برساند. سرمربی فولاد در صحنه‌هایی که پاس‌های عجولانه فولادی‌ها منجر به از دست دادن موقعیت‌های خوب می‌شد، شاگردانش را به آرامش و ادامه بازی با اعتماد به نفس دعوت کرد و البته تعویض‌هایی هم برای بهبود شرایط تیم انجام داد. تمام این تلاش ها تنها منجر به کسب یک امتیاز برای فولاد شد که می تواند نتیجه خوبی مقابل تیم متمول قطری باشد. اما همین بازی باعث شد تا فولادی ها به این نتیجه برسند که می توانند در لیگ قهرمانان آسیا کارهای بزرگی انجام دهند.

کسب یک امتیاز از فولاد به قدری برای الغرافه و استراماچونی مهم بود که سرمربی ایتالیایی از صحنه های مسابقه عصبانی شد و به تصمیمات داور و حتی عملکرد تیمش اعتراض کرد. حضور در لیگ قهرمانان آسیا با الغرافه ماجراجویی جدیدی برای سرمربی ایتالیایی است که می تواند جایگاه مربیگری خود را در فوتبال آسیا ارتقا دهد.

دیدار فولاد و الغرافه با تساوی بدون گل همه تیم ها و حملات پراکنده دو تیم به ویژه نماینده فوتبال ایران به پایان رسید.

آندره آ استراماچونی که به دلیل حضور در استقلال فوتبال ایران و حتی فولاد را خیلی خوب می شناسد، از تیمش خواست به آب نپرند و از حملات مخاطره آمیز دوری کنند. به همین دلیل، هر زمان که فولادی ها توپ را برای حمله داشتند. اکثر بازیکنان قطر پشت توپ بودند و همین موضوع کار را برای فولادی ها کمی سخت کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جواد نکونام در حالی شب آرامی را در کادرفنی تیم فولاد سپری کرد که تیمش خوب بازی کرد و اگر موقعیت ها را می دانست، شب خوب فولاد با سه امتیاز کامل می شد. البته در یک صحنه ضربه لوسیانو قرار بود دروازه الغرافه را باز کند که متاسفانه توپ به تیرک دروازه برخورد کرد.