با 10 بازیکن هم نباید مقابل گلادباخ می باختیم


سرویس خبر شماره: 1871218
30 فوریه 1401 در 2:20 ب.ظ
1.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

جاشوا کیمیش:

کاپیتان کیمیش از این شکست عصبانی و ناراحت بود و به خبرنگاران گفتکارت قرمز قطعا تاثیر منفی روی روند کاری ما داشت. کار با یک بازیکن کمتر همیشه سخت است، اما حتی اگر 10 نفر هم بیشتر از 80 دقیقه بودیم، مستحق باخت نبودیم و باید برمی گشتیم. به مونیخ با یک امتیاز.” ما شانس های خوبی داریم و فکر می کنم تساوی یک نتیجه عادلانه بود.”

1803293

کیمیش ادامه داد: “10 نفر مقابل تیم آماده خوب جنگیدند و بازی تقریباً مساوی بود. بازی را خوب شروع کردیم تا اینکه اوپامکانو اخراج شد. نیمه دوم را خوب شروع کردیم اما بعد از گل سوم گلادباخ کار سخت تر شد و بعد از آن ما بازی را شروع کردیم. موفق شدم یک گل دیگر به ثمر برسانم. من از این باخت ناراحت هستم، اما هنوز هفته های زیادی باقی مانده است و ما فرصت داریم آن را جبران کنیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

جاشوا کیمیچ، کاپیتان بایرن مونیخ معتقد است که آنها مستحق شکست دیروز مقابل گلادباخ نبودند، حتی با وجود اینکه بیش از 80 دقیقه 10 ساله بودند.

با 10 بازیکن هم نباید مقابل گلادباخ می باختیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ پس از پیروزی 0-1 مقابل پاری سن ژرمن، با روحیه ای دوگانه به مصاف بوروسیا مونشن گلادباخ رفت تا به نتایج ضعیف خود مقابل این تیم پایان دهد اما باز هم شکست خورد. خیلی سریع در دقیقه هشتم با اخراج دایو اوپامکانو بایرن 10 نفره شد و در نهایت بازی را 3-2 واگذار کرد. شکستی که می تواند به قیمت از دست دادن برتری بایرن تمام شود.

1803292