عکس آهنگ حمایت استقلالی ها برای ساپینتو

دیروز بود که رسانه رسمی باشگاه استقلال فیلمی از هواداران این تیم منتشر کرد که به زبان انگلیسی شعار حمایت از سرمربی خود را سر می دادند و با تشویق مستمر ساپینتو از این مربی پرتغالی در برابر اتفاقات اخیر حمایت کردند.

ابولا در ادامه نوشت: ریکاردو ساپینتو کاملا نظر مثبت هواداران استقلال را جلب کرده است، باشگاهی که از تابستان گذشته در آن فعالیت می کند. سرمربی پرتغالی روز شنبه پس از یک جلسه تمرینی جدید، توسط ده ها هوادار که آهنگی را به او تقدیم کردند، غافلگیر شد.

ریکاردو ساپینتو روزهای زیادی را در فوتبال ایران سپری می کند. او پس از دریافت چندین کارت زرد و قرمز و گذراندن چند جلسه محرومیت، پس از نشست خبری دیدار با پیکان دوباره خبرساز شد و حالا با چهار جلسه محرومیت دیگر مواجه شده که البته در صورت وجود سرمربی پرتغالی، 2 جلسه محروم خواهد شد. مربی عذرخواهی می کند آشکار خواهد شد

عکس آهنگ حمایت استقلالی ها برای ساپینتو

این ویدئو در سایت روزنامه معروف پرتغالی ابولا پخش شده است. این روزنامه حمایت هواداران را با رنگ آبی با عنوان “آهنگی برای ساپینتو، او در میان جمعیت فرو رفت” اعلام می کند.

این روزنامه با انتشار فیلم مذکور نوشت: یادتان باشد چندی پیش این مربی 50 ساله قهرمان سوپرجام ایران شد و در حال حاضر تیمش با 39 امتیاز از 20 بازی در رده سوم قرار دارد. آنها 3 امتیاز کمتر از سپاهان صدرنشین دارند که ژوزه مورایس پرتغالی هدایتش را برعهده دارد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال