بتیس 1-2 بارسا: تیم ژاوی از دسترس خارج شد

1797409
بازی همچنان متعادل بود و موقعیت خاصی روی گل نداشت تا اینکه نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

1797410
پس از آن گل این بارساها بودند که عملکرد بهتری داشتند و با وجود تعویض های بتیس برای جبران نتیجه، آبی ها و اناری ها بودند که در دقیقه 80 گل دوم را به ثمر رساندند. روی کرنر رافینیا بود که توپ با دخالت آرائوخو به روبرت لواندوفسکی رسید و او کار را جلوی دروازه به پایان رساند.

هر دو تیم بازی را مساوی آغاز کردند و در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه 10 بتیس در یک ضد حمله صاحب موقعیت شد اما ضربه هنریکه با برخورد به بالده از کنار دروازه بارسا خارج شد. .
این بارسا بود که بیشترین توپ و میدان را در اختیار داشت و در دقیقه 18 حرکت انفرادی پادری به او فرصت خوبی داد اما او نتوانست ضربه پایانی را به خوبی بزند.

1797411
تنها سه دقیقه بعد همه چیز برای گل سوم بارسا آماده بود اما ضربه سر آنسو فاتی با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
از سوی دیگر این تیم میزبان بود که در دقیقه 86 یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی حرکت سبالی از سمت راست و فرستادن او به سمت باز شدن دروازه بارسا بود که ژول کوند به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا فاصله به حداقل برسد.
تلاش تیم میزبان برای کسب تساوی بی نتیجه ماند و این دیدار با نتیجه 2-1 به سود بارسا به پایان رسید.
پس از سوت پایان بازی، ویلیام کاروالیو، هافبک پرتغالی بتیس در اعتراض به داور وارد زمین شد و داور او را با کارت قرمز جریمه کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1868129
13 فوریه 1401 در 01:24
8.8K |

1نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آبی و سفیدپوشان در صدر جدول لالیگا امشب در یک بازی جذاب مقابل بتیس به پیروزی رسیدند و با یک بازی دیگر فاصله خود را با رئال مادرید به 8 امتیاز افزایش دادند.

بارسلونا امشب در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 2-1 بتیس را شکست دهد.

بتیس 1-2 بارسا: تیم ژاوی از دسترس خارج شد

بارسا نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48 روی پاس بالده این پدر بود که خود را پشت محوطه جریمه بتیس قرار داد اما ضربه او توسط دروازه بان مهار شد.بتیس با واکنش به موقع.
در ادامه، این بازیکنان بارسا بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند تا اینکه در نهایت در دقیقه 65 به گل رسیدند. این بار روی حرکت خوب بالده از سمت چپ و فرستادن او به دهانه دروازه بود که رافینیا با یک ضربه کناری کار را تمام کرد.