منچستریونایتد 2-0 فارست: شیاطین در یک قدمی جام هستند

1797407
برتری یونایتد تا دقایق پایانی نیمه اول ادامه داشت و آن تیم چندین موقعیت خوب داشت، از جمله در دقیقه 45 که ضربه سر وث و هرست به تیرک ناتینگهام فارست برخورد کرد و این نیمه بدون گل به پایان رسید.
یونایتد نیمه دوم را بهتر آغاز کرد اما در دقایق ابتدایی نتوانست دروازه حریف را تهدید کند. با حضور مارکوس راشفورد، آنتونی مارسیال و جیدون سانچو در زمین، حملات این تیم خطرناکتر شد تا اینکه در دقیقه 73 بالاخره قفل دروازه فارست باز شد.
روی مهار کازمیرو در خط میانی بود که ابتکار رشفورد فرصت خود را پیدا کرد، اما پس از دفع ضربه او، مارسیال ریباند را تبدیل به گل کرد تا یونایتد پیش بیفتد.

منچستریونایتد یا با پیروزی 2-0 مقابل ناتینگهام فارست با برتری 5-0 از دو بازی به فینال جام اتحادیه انگلیس راه یافت.

منچستریونایتد 2-0 فارست: شیاطین در یک قدمی جام هستند

1797408
در دقایق پایانی یونایتد این فرصت را داشت که گل های بعدی را به ثمر برساند اما این اتفاق نیفتاد و در نهایت یونایتد با برتری 2-0 و برتری 5-0 در مجموع به فینال جام اتحادیه راه یافت. از دو بازی
اگر آنها بتوانند نیوکاسل را در فینال شکست دهند، اولین جام آنها از سال 2017 خواهد بود. آنها آخرین بار زمانی که ژوزه مورینیو در آن تیم بود، لیگ اروپا را بردند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

1797406
تنها سه دقیقه بعد این تیم گل دوم را به ثمر رساند. این بار برونو فرناندز بود که دروازه را آغاز کرد و پاس رشفورد به تیر دور توسط فرد با ضربه سر وارد دروازه خالی شد و او نیز دروازه خالی را باز کرد تا نتیجه 2-0 شود.


سرویس خبر شماره: 1868130
13 فوریه 1401 در 01:27
6.2 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان اریک تانهاچ که در بازی اول با 3 گل حریف را شکست دادند، امشب دست و پنجه نرم نکردند و با برتری 2 بر صفر به حریف نیوکاسل در فینال لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شدند.

این دیدار با برتری یونایتد آغاز شد و بازیکنان این تیم صاحب توپ و میدان بودند اما نتوانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کنند. بازی به همین منوال ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 29 این کازمیرو بود که می توانست با ضربه سر ارسال خطرناک لوک شاو کار را تمام کند اما وین هنسی به موقع واکنش نشان داد و دروازه تیمش را بسته نگه داشت.