بدشانس ترین بازیکن سپاهان: VAR قبول نمی کند!


سرویس خبر شماره: 1982648
5 دسامبر 1402 در 8:32 ب.ظ.
1.6 هزار |

1نقطه نظر

مدافع چپ سپاهان در دیدار فردا مقابل هوانیروز امیدوار به نتیجه خواهد بود.

بدشانس ترین بازیکن سپاهان: VAR قبول نمی کند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میلاد زکی پور که یکی از بهترین بازیکنان دو فصل اخیر سپاهان بوده و امسال در تمامی مسابقات در این تیم حضور داشته و موفق به زدن گل و بهبود ساختار دفاعی تیمش شده است. امروز با ژوزه مورایس در نشست خبری قبل از شرکت در دیدار با نیروی هوایی عراق در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا.

زکی پور در ابتدای سخنان خود گفت: امیدوارم فردا بازی بسیار خوب و جذابی داشته باشیم و هواداران طبق معمول ما را رها نکنند و به ورزشگاه آزادی بیایند تا بتوانیم بازی جذابی را به نمایش بگذاریم و برنده مسابقه باشیم.

او ادامه داد: ما در سه چهار روز اخیر تیم نیروی هوایی را کاملا آنالیز کرده ایم و من و کل تیم برای این مسابقه بسیار آماده هستیم و امیدوارم بتوانیم نتیجه خیلی خوبی بگیریم تا هواداران را خوشحال کنیم.

زکی پور در خصوص اینکه نمایش خوبی در آسیا داشته است، گفت: گل و دو پاس گل او به لی گخرمنان با تصمیم VAR مردود شد. خوشبختانه هر کاری که می کنم توسط VAR رد می شود! امیدوارم فردا اتفاقات خوبی بیفتد. مهم پیروزی برای سپاهان است چون ما یک تیم هستیم و نشان دادیم با وجود همه مشکلاتی که همه دارند موفق شدیم و از چالش ها عبور کردیم. امیدوارم فردا این طلسم را بشکنم و همه را خوشحال کنم.

مجله اخبار فوتبال داخلی