بدون آلومینیوم، بیرانوند به سپاهان می رسد


سرویس خبر شماره: 2016458
4 مه 1403 در 00:48
959 امتیاز خبر

2نقطه نظر

علیرضا بیرانوند برای دیدار با سپاهان آماده می شود.

بدون آلومینیوم، بیرانوند به سپاهان می رسد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اسمر پیش از اعلام این خبر خوش به هواداران پرسپولیس به امیررضا رفیعی تبریک گفت: مطمئنم رفیعی دروازه بان خوبی است و از فصل گذشته در دسترس بودن خود را نشان داده است. اما قسمت حمله و دفاع تیم فقط از یک بازیکن تشکیل نمی شود. مثلاً روی گل عیسی حساب نمی کنیم و به امیررضا نمی گوییم فقط در دروازه بمان و جلوی گل زدن را بگیر.

او درباره این دروازه بان جوان رنگ پریده گفت: چاره دیگری نداشتیم اما به امیررضا خیلی اعتماد داشتیم. او شغل خوبی داشت و تمرینات خوبی داشت و حتی از پارسال همیشه به او توجه داشتیم. زمانی که گهری به آلومینیوم روی آورد، از امیررضا مطمئن بودیم.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به وضعیت سلامتی بیرانوند گفت: بیرانوند تمرینات خود را با این تیم آغاز کرده اما نیاز به ادامه فیزیوتراپی دارد. امیدوارم هر چه زودتر برای بازی آماده شود. شاید به بازی حذفی نرسد اما به بازی سپاهان می رسد.

ویهرا همچنین روحیه علیرضا بیرانوند را برجسته کرد و گفت: ما محیط کاری بسیار خوبی داریم. بازیکنانی داریم که می خندند و شوخی می کنند و بازیکنان جدی تری داریم. بیرانوند یکی از بازیکنانی است که زیاد می خندد.

مجله اخبار فوتبال داخلی