برای جلوگیری از کسر امتیاز از روغن!


سرویس خبر شماره: 2018069
10 مه 1403 در 10:32 ب.ظ.
1.3K |

0نقطه نظر

میرجوان: فقط تصمیم این باشگاه اعمال نمی شود.

باشگاه نفت مسجد سلیمان به دلیل عدم پرداخت بدهی بازیکنان سابق خود در آستانه از دست دادن امتیاز است.

برای جلوگیری از کسر امتیاز از روغن!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شکایت بازیکنان سابق نفت مسجد سلیمان از این باشگاه به دلیل عدم پرداخت بدهی هایشان موضوعیت پیدا کرده است و این در حالی است که برخی از اعضای سابق این تیم تصمیم قطعی برای کسر امتیاز گرفتند. از نفتی این اتفاق نیفتاد و در آخرین مصاحبه عماد میرجوان نیز به این موضوع پرداخت.

میرجوان گفت از شرکت های نفتی شاکی است: من در سال 1401 از باشگاه نفت مسجد سلیمان شکایت کردم اما هنوز به درخواست هایم نرسیده ام. با سران این باشگاه تماس گرفتم و آنها به من گفتند پیگیری می کنند اما پاسخی ندادند.

او ادامه داد: فدراسیون فوتبال رای نهایی خود را در این مورد به نفع من صادر کرد و دو نامه کسر امتیاز به باشگاه نفت مسجد سلیمان ارسال کرد اما این اتفاق نیفتاد.

2016486

سلیمان مهاجم سابق نفت مسجد افزود: برخی از تیم های لیگ یک به دلیل بدهی خود مجبور به کسر امتیاز شدند و مطالبات خود را برای پس گرفتن امتیاز پرداخت کردند اما این اتفاق برای تیم نفت مسجد سلیمان رخ نداد.

میرجوان یادآور شد: این را به ما می گویند چون باشگاه نفت مسجد سلیمان به دلیل ارتباط با سازمان لیگ امتیازی کسر نمی شود و دستور کسر نشدن امتیاز از آنها وجود دارد که برای ما عجیب است.

2016485

مجله اخبار فوتبال داخلی