سردرگمی بایرن: چرا هوینس به توخل حمله کرد!


سرویس خبر شماره: 2018070
10 مه 1403 در 10:38 ب.ظ.
119

0نقطه نظر

همه گیج شده اند

سردرگم سران بایرن مونیخ از رفتار اوله هوینز نسبت به توماس توخل!

سردرگمی بایرن: چرا هوینس به توخل حمله کرد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جمعه گذشته بود که اظهارات جنجالی اولی هونس، رئیس افتخاری بایرن مونیخ منتشر شد و این باشگاه حاشیه بزرگی به خود گرفت.

او در این اظهارات توخل را متهم می کند که روی رشد بازیکنان جوان کار نمی کند و بیشتر تمایل دارد از باشگاه برای جذب بازیکنان جدید بخواهد.

توماس توخل ابتدا قبل از بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت به اظهارات هوینس پاسخ داد. او گفت:“این بحث‌ها آنقدر با واقعیت فاصله دارند، انگار اصلا وجود ندارند. من حتی نمی‌دانم چگونه به این موضوع پاسخ دهم. بدون اولین مورد، من اصلاً به آن واکنش نشان نمی‌دادم. از سرمربی ما می آید، و درست قبل از بازی ما مقابل رئال مادرید، طعم و لحن متفاوتی به ما می دهد.”

با این حال، در داخل باشگاه، سایر اعضای هیئت مدیره معتقدند که توخل از اظهارات هوینس بسیار عصبانی بود اما عصبانیت خود را ابراز نکرد. افراد داخل باشگاه سعی کردند او را آرام کنند تا قبل از بازی با رئال تمرکز بیشتری داشته باشد اما موفق نشدند.

2016488

رابطه بین هوینس و توخل چندین ماه است که تیره شده است. مردم داخل باشگاه متعجب و گیج شده بودند که چرا هوینس در این مرحله چنین اظهارنظری می کند. آیا او با این حرف ها می خواست جدایی توخل را توجیه کند یا قصد داشت بر اهمیت پرورش استعدادهای جوان برای بایرن تاکید کند؟ هیچکس دلیل صحبت های هوینس را نمی داند و همه می ترسند که این اظهارات روی عملکرد تیم مقابل رئال مادرید تاثیر بگذارد.

مجله اخبار فوتبال خارجی