برای ستاره فراموش شده بارسا سر و دست می شکنند!


سرویس خبر شماره: 1817547 |
12 فروردين 1401 ساعت 17:55 |
3,621 |

0نظرات

بریتانیایی ها برای کوتینیو رقابت می کنند

شروع فصل کوتینیو فوق العاده بود و او در شش بازی برای ویا سه گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد. او همچنین در پیروزی 4-0 اخیر تیمش مقابل ساوتهمپتون یک گل دیدنی به ثمر رساند و یک پاس گل داد و در پایان بازی استیون جرارد، سرمربی استون ویلا گفت که کوتینیو به اوج خود در لیورپول بازگشته است.

فیلیپه کوتینیو نزدیک به پنج سال را در آنفیلد گذراند و در ژانویه 2018 با قراردادی 14.142 میلیونی به بارسلونا پیوست. با وجود اولین بازی درخشان در نیوکمپ، او برای حفظ جایگاهش در ترکیب اصلی تلاش کرد و خیلی زود به بایرن مونیخ قرض داده شد.
کوتینیو در مجموع 106 بازی برای تیم کاتالان انجام داد تا اینکه در ژانویه به صورت قرضی به استون ویلا رفت. قرارداد او همچنین شامل یک بند خرید غیر الزام آور 40 میلیون یورویی است.

در همین رابطه، دیاریو اسپورت امروز نوشت که با وجود بند خرید 40 میلیون یورویی در قرارداد با ویا، باشگاه نیوکاسل آماده است پول بسیار بیشتری خرج کند و ستاره برزیلی را به خدمت بگیرد. اگر این اتفاق بیفتد، بارسا را ​​خوشحال تر خواهد کرد. اورتون و آرسنال دیگر باشگاه هایی هستند که کوتینیو را می خواهند و این دقیقاً همان چیزی است که بارسلونا می خواست. بازیکنی که در بارسا نادیده گرفته می شد، اکنون در انگلیس چنان درخشان می درخشد که رقابت شدیدی برای او وجود دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

نبوغ کوتینیو و انطباق سریع او با استون ویلا باعث خوشحالی بارسلونا شده است، زیرا بدون شک این روند خرید او را فعال می کند و بارسا حداقل 40 میلیون یورو برای انتقال او دریافت می کند که در شرایط اقتصادی فعلی خبر بسیار خوبی برای آبی اناری ها است.

انتقال فیلیپه کوتینیو به استون ویلا به دنبال دگرگونی ستاره برزیلی بود و هیچ چیز برای بارسا مطلوب تر از این نبود.