نیمار وقتی به پیاسجی رفت فوتبالش را تمام کرد

در ابتدای فصل، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پیوس، در مورد سه ستاره هجومی خود، لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه قاطعانه بود. او در آن زمان تاکید کرد که هیچ دلیلی برای تعویض هر سه بازیکن وجود ندارد زیرا آنها می توانند در هر زمانی تفاوت ایجاد کنند. این مصاحبه در ماه مارس زیر سوال رفت زیرا نیمار در باخت پاری سن ژرمن مقابل موناکو در لیگ 1 فرانسه تعویض شد.

کازاگرانده ادامه داد: نیمار زمانی که در سانتوس بود کیفیت بالایی داشت. سپس به بارسا رفت و بعد از لیونل مسی مهمترین ستاره این تیم بود. اشتباه بزرگ نیمار انتقال به پی اس جی بود و فوتبالش از آنجا متوقف شد. او چندین بار مجروح شد و رفتار اجتماعی او قابل قبول نبود. او طراوت و شور گذشته خود را از دست داده است و دیگر آن نیماری نیست که ما می شناختیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

بازیکن سابق تیم ملی برزیل به شدت از نیمار انتقاد کرد و فوتبالش را تمام شده دانست.

او از زمانی که نیمار از مصدومیت مچ پا بهبود یافت و به میادین بازگشت، عملکرد بسیار ناامیدکننده ای داشت. ستاره برزیلی همچنان در بهترین فرم به سر می برد و دو هفته پیش در دیدار مقابل بوردو، تماشاگران پارک دو پرنس با صدای بلند او را هو کردند.


سرویس خبر شماره: 1817546 |
12 فروردين 1401 ساعت 17:38 |
7,429 امتیاز خبر|

3نظرات

او یک بچه تنبل است

نیمار از زمانی که بارسا در سال 2017 راهی پیاتزی شد هرگز نتوانست روزهای خوب گذشته را تکرار کند و تنها در فصل 20-2019 عملکرد نسبتا قابل قبولی داشت و با پاریسی ها به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید.

والتر کازاگرانده، بازیکن سابق تیم ملی برزیل و پورتو درباره نیمار گفت:“من همیشه گفته ام که نیمار، علیرغم همه آمار گلزنی خوب در تیم ملی، هرگز یک چهره تاثیرگذار برای برزیل نبود. ما فقط یک بار با او قهرمان جام کنفدراسیون ها شدیم و در سال 2019، زمانی که کوپا آمریکا را بردیم، نیمار به آن دست یافت. مصدوم شد و اصلاً بازی نکرد. او اکنون در بدترین روزهای خود است. او خوب بازی نمی کند و مورد انتقاد رسانه های فرانسوی و کل اروپا قرار گرفته است. “من هنوز فکر می کنم او یک بچه تنبل و خودپسند است.”