برای یک بار هم که شده، گری نویل با دیدگاه‌های خود در مورد چلسی موافق است – Talk Chelsea

هواداران چلسی مطمئناً گری نویل را دوست ندارند، و رفتارهای غالباً وحشیانه یا رک و پوست کنده او نسبت به باشگاه ما در طول سال ها باعث شده است که بسیاری از هواداران آبی از مدافع سابق منچستریونایتد و انگلیس بیزار باشند.

نویل به عنوان دفاع راست عالی بود. نویل به عنوان یک مربی وحشتناک بود. و اغلب اوقات، نویل به عنوان یک کارشناس حتی وحشتناک تر از او به عنوان یک مدیر است!

اما با این حال، او در واقع با آخرین نظرات خود به نکات قابل قبولی اشاره کرده است.

اجازه دهید ابتدا آنچه را که او در مورد چلسی در این آخر هفته گفته است را مرور کنیم.

من در واقع نیکلاس جکسون را دوست دارم. نویل در پادکست گری نویل گفت: ممکن است این نظر نامطلوب در اینجا باشد، اما من او را دوست دارم. “من فکر می کنم او چیزهای زیادی برای دادن دارد. او بازیکن جوانی است. من فکر می کنم او هزینه کرد… پول احمقانه نیست، اما این اولین فصل کامل او در لیگ برتر است، او چند گل به ثمر رسانده است و به راهش ادامه می دهد.

در مورد آن چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد. او ممکن است مهاجم شماره 1 نباشد، اما اگر او مهاجم شماره دو یا شماره سه شما در یک تیم 18 تا 20 نفره بود، می‌گفتید “من آن را قبول می‌کنم”. بنابراین برای من، عملکردی که چلسی مقابل منچسترسیتی در نیمه نهایی جام حذفی انجام داد، عملکرد جهنمی بود. خوبه واقعا خوبه

و اگر آنها مهاجمی داشتند که می توانست ثابت تر از نیکلاس جکسون به پایان برسد، بازی را می بردند، و من فکر می کنم این چیزی است که مالکان چلسی باید به آن نگاه کنند. استانداردهای عملکرد ثابت نیستند و زمانی که افتضاح هستند افتضاح هستند – اما در واقع ظاهر زیبای آنها بسیار هیجان انگیز است.

او در اینجا به تحلیل خود از جکسون دقت می کند و بسیار شبیه به آنچه بسیاری از ما گفته ایم است.

جکسون برای من فصل را خیلی ضعیف شروع کرد، اما در نیمه دوم فصل او خیلی خوب کار کرد و فرصت‌های بسیار آسانی را از دست داد. او هنوز برای من 9 بازیکن بیرون و بیرون نیست، اما بازی کلی و سهم او در توپ از قسمت اول فصل به شدت بهبود یافته است. و همچنین موافقم که در حال حاضر، او احتمالاً یک مهاجم شماره دو است، یا حتی می تواند بیشتر در سمت چپ یا به عنوان مهاجم دوم شروع کند. اما پیشرفت های او خوب بوده است.

نویل معتقد است چیزی برای چلسی وجود دارد و باز هم اشتباه نمی کند. کیفیت وجود دارد و پتانسیل وجود دارد، من فکر نمی‌کنم هیچ یک از ما حداقل به عنوان یک چشم‌انداز کلی در این مورد تردید داشته باشیم، حتی اگر در مورد بسیاری از بازیکنانی که به خدمت گرفته‌ایم خیلی مطمئن نباشیم.

نویل افزود: “شما می توانید چیزی را ببینید، اما آنها فقط به دو یا سه بازیکن نیاز دارند تا آن را به هم بچسبانند. آنها به خریدهای واقعا خوب و با تجربه نیاز دارند. آنها نمی توانند مسیر قراردادهای هشت ساله را طی کنند.

اگر آنها بتوانند آن سه بازیکن مناسب را در پایان فصل به خدمت بگیرند. مهاجم، مدافع میانی جایگزین تیاگو سیلوا و دروازه بان نیز فکر می کنم.»

آنها به خریدهای واقعا خوب و با تجربه نیاز دارند. آمین گری، آمین.

یک کارشناس دیگر/بازیکن بین‌المللی سابق که در واقع بازیکن خوبی بود و می‌دانست که ما در این تیم برای رقابت دوباره به چه چیزهایی نیاز داریم. او به لیست بزرگی از هواداران چلسی، حرفه ای های سابق، بازیکنان سابق چلسی، کارشناسان، تحلیلگران، روزنامه نگاران و هواداران رقیب می پیوندد که همه در تمام فصل یک چیز را گفته اند. منظورم این است که همه ما نمی توانیم اشتباه کنیم! خوب ما می توانستیم، اما ما نیستیم!

من شخصاً فکر می‌کنم که ما به بیش از سه بازیکن نیاز داریم، اما اساساً او این کار را در اینجا نیز دارد. ما به یک هسته قوی تر و با تجربه تر از تیم نیاز داریم.

و در مورد قراردادهای طولانی، من همیشه در این مورد اختلاف داشتم. ما این کار را به عنوان یک حفره هوشمند برای FFP و PSR انجام دادیم و قادر بودیم هزینه‌ها را در مدت طولانی‌تری استهلاک کنیم. بنابراین به نظر من این هوشمندانه بود. فقط طرف دیگر آن نکات منفی و برخی مسائل را به همراه دارد. اما من فکر می‌کنم در آن زمان، یافتن این یک راه گریز هوشمندانه بود.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/opinion-for-once-gary-neville-is-on-point-with-his-chelsea-views/ منبع: