قهرمان سابق لیگ دوباره با یک شرط ادعا می کند


سرویس خبر شماره: 2017959
10 مه 1403 در 3:24 ب.ظ.
2

0نقطه نظر

برنامه های بلند مدت فولاد برای دوران پس از بقا

اگر هدف کوتاه مدت فولادی ها تضمین بقای خود در لیگ برتر است، اما پس از پشت سر گذاشتن بحران فعلی، قطعا سران باشگاه برای فصل آینده برنامه های ویژه ای دارند.

قهرمان سابق لیگ دوباره به یک شرط می خواهد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در بیست و سومین دوره لیگ برتر، خطر سقوط به لیگ دسته اول گریبان تیم های جنوبی را گرفته و هیچ یک از سه تیم فوتبال جنوب کشور در جدول رده بندی وضعیت خوبی ندارند. . . فولاد خوزستان نیز در این فصل از این قاعده مستثنی نیست.

ریشه بحران امروز فولاد خوزستان به اتفاقات ابتدای فصل جاری برمی گردد و اگرچه این باشگاه با تغییرات مدیریتی و فنی تا حدودی پیشرفت کرده است، اما بازیکنان سرخپوش اهوازی همیشه این خطر را احساس می کنند. سقوط و امیدوارم در 6 هفته اخیر از این بحران عبور کند.

فولاد که چهارمین تیم پرافتخار فوتبال ایران محسوب می شود، زمانی یک آقا بود و به جامعه خود پس داد. ملادن فرانچيچ و حسين فركي سرمربياني بودند كه با فولاد توانستند به ترتيب عنوان قهرماني ليگ چهارم و سيزدهم را از آن خود كنند و دو بار سرخپوشان خوزستاني را به ليگ برتر بياورند.

2016313

سید محمد علوی، حسین کعبی، ایمان مبعلی، جلال کاملی مفرد، علی بدوی بختیار رحمانی، سروش رفیعی، آرش افشین و بسیاری دیگر از ستاره های تیم ملی از طریق این تیم فولاد خوزستان به فوتبال ایران معرفی شدند.

تنها 6 بازی تا پایان فصل بیست و سوم لیگ برتر باقی مانده و فاصله فولاد تا منطقه سقوط پنج امتیاز است و صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان نیز چشم به لغزش فولاد دارند. حالا هواداران فولاد امیدوارند تیم محبوبشان در هفته های آینده از این بحران عبور کند. اگر این اتفاق بیفتد، این امید وجود دارد که فصل آینده دوباره تیمی از قهرمان سابق لیگ برتر را ببینیم که باعث خوشحالی هواداران آنها شود. قرار گرفتن در بالای جدول

در یکی دو ماه گذشته، حمایت متولیان ذوب آهن از باشگاه و اقداماتی که مدیریت این باشگاه انجام داده، ما را به آینده ای بهتر امیدوار کرده است. بنابراین می توان امیدوار بود که اگر فولادی ها بحران فعلی را به سلامت پشت سر بگذارند و در لیگ برتر باقی بمانند، دوباره این تیم را در جایگاه مناسبی در جدول رده بندی ببینیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی