بررسی یک اتفاق بسیار جالب در دنیای فوتبال/ آیا ایلان ماسک به صف خرید منچستریونایتد پیوست؟

الون ماسک عاشق پول و جنون است. او منچستر یونایتد و او یکی از معدود افرادی است که قدرت خرید این باشگاه را دارد.

به گفته منابع، غول فناوری میلیاردر وضعیت را زیر نظر دارد و مشتاق است فرصتی را از دست ندهد. با نزدیک شدن به آخرین مهلت پیشنهادی در روز جمعه، آیا طبق گزارش فوربس، دومین مرد ثروتمند جهان قصد خرید بزرگترین باشگاه جهان را دارد؟

طبق آخرین بررسی ها، ثروت ماسک 157 میلیارد پوند تخمین زده شده است. جیب به اندازه کافی عمیق است و نفوذ کافی دارد. یونایتد 34.9 میلیون دنبال کننده در توییتر و ایلان ماسک 128.9 میلیون دنبال کننده دارد.

هر رقمی بالاتر از 3.76 میلیارد پوندی که سال گذشته برای دنور برونکوس NFL پرداخت شد، یونایتد را به گران ترین تیم ورزشی جهان تبدیل می کند.

ماسک در آفریقای جنوبی متولد شد و تا 18 سالگی در آنجا زندگی کرد. او شاهد حضور جهانی منچستریونایتد بود. ایلان به عنوان مالک توییتر دریافته است که تعداد کمی از افراد و مؤسسات به اندازه منچستریونایتد کلیک، هیجان، واکنش و علاقه ایجاد می کنند. او همچنین به خوبی از قدرت یونایتد در منچستر و فراتر از آن آگاه است. در واقع، مقاومت در برابر یک پروژه جدید و فرصتی برای کسب درآمد بیشتر می تواند سخت باشد.

اگر ماسک تصمیم به شرکت کند، یک تغییر دهنده بازی خواهد بود. مشارکت او ماجرا را جالب تر می کند. او در مدت کوتاهی که از خرید توییتر می گذرد، اشتیاق بیشتری به این پلتفرم تزریق کرد. ماسک، جف بزوس آمازون و سایر میلیاردرهای فناوری سوژه‌های تعدادی از رمان‌های جدید هستند که نویسندگان آنها مجذوب نحوه صعودشان به بالای فهرست ثروتمندترین سیاره‌ها شده‌اند.

اولدترافورد

الون ماسک

بررسی یک اتفاق بسیار جالب در دنیای فوتبال/ آیا ایلان ماسک به صف خرید منچستریونایتد پیوست؟

گفته می‌شود که ده‌ها نفر مشتاق خرید باشگاه هستند و قراردادهایی را امضا کرده‌اند که به آنها اجازه دسترسی به “اتاق داده” را می‌دهد. در میان آنها تعدادی از احزاب از عربستان سعودی، مستقل از کسانی که صاحب نیوکاسل یونایتد هستند، وجود دارد. اما هیچکس به اندازه ایلان ماسک قدرت و نفوذ ندارد. او یک بار با توییتی که در آن از علاقه خود به خرید یونایتد ابراز علاقه کرده بود، دنیا را شوکه کرد، سپس بازتوییت کرد و نوشت: شوخی کردم!

شش ماه از زمان توییت او آسان نبوده است. ماه گذشته، طبق کتاب رکوردهای جهانی گینس، ماسک رکورد جهانی بزرگترین از دست دادن ثروت شخصی در تاریخ را شکست و نزدیک به 150 میلیارد پوند از ثروت خود را از نوامبر از دست داد. این تا حد زیادی به دلیل عملکرد ضعیف سهام است شما اینجا هستید به هر حال، با توجه به اینکه گلیزرها حدود 6 میلیارد پوند برای فروش منچستریونایتد می خواهند و برخی افراد ارزش باشگاه را در حدود 4.5 میلیارد پوند ارزیابی می کنند، برای باشگاه پرداخت می کنند و 2 میلیارد پوند لازم برای بازسازی اولدترافورد یا ساخت یک استادیوم جدید مورد نیاز است. برای او مشکل ساز شود

با این حال، داستان بعدی او ممکن است جذاب ترین باشد.

پیش بینی می شود که چهار رقیب دیگر برای ایلان ماسک وجود داشته باشد. یکی از این افراد ثروتمندترین مرد بریتانیا، سر جیم رتکلیف است. او که یکی از طرفداران بزرگ یونایتد و رئیس شرکت پتروشیمی اینئوس است، قبلاً پیشنهاد خود را ارائه داده و بانک ها را برای حمایت از پیشنهاد او آماده کرده است. ثروت رتکلیف در سال 2018 حدود 21 میلیارد پوند بود. سایر مشتریان از آمریکا و آسیا آمده اند.

هفته گذشته خبرگزاری ها گزارش دادند که یک گروه قطری نیز در حال ارائه پیشنهاد خرید یونایتد است که به اعتقاد آنها قوی ترین پیشنهاد خواهد بود و رد پیشنهاد آنها به شدت دشوار است.

این موارد را از دست ندهید:



سرویس اخبار فوتبال خارجی

در ماه آگوست، زمانی که هواداران یونایتد قصد داشتند تا قبل از بازی خانگی با لیورپول علیه خانواده گلیزر اعتراض کنند، ماسک در توییتی نوشت: “من منچستریونایتد را میخرم.” بسیاری از طرفداران شیاطین سرخ این ایده را پسندیدند و اگرچه او بعداً نوشت که فقط شوخی می کند، اما توجه بسیاری را به خود جلب کرد. ماسک بعداً اضافه کرد: “اگر باید تیمی داشته باشم، منچستریونایتد خواهد بود.” از کودکی تیم مورد علاقه من بوده است.» باورش آسان است.