بنی مک کارتی سرمربی منچستریونایتد عشق را در صحنه تبلیغات نایک پیدا کرد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

ضرب المثل “عشق شما را زمانی پیدا می کند که انتظارش را ندارید” نمی تواند در مورد سرمربی جدید تیم اصلی منچستریونایتد دقیق تر باشد. بنی مک کارتی مهاجم سابق پورتو در سال 2008 با همسرش در سر صحنه تبلیغات نایک ملاقات کرد.

سانتوس و مک کارتی در سال 2004 ازدواج کردند، صاحب سه فرزند شدند و در نهایت در سال 2007 از هم جدا شدند. از شانس و اقبال، مک کارتی یک سال بعد در سال 2008 با همسر فعلی خود، استیسی مونرو آشنا شد. از طريق دیلی استار).
مربی تیم اصلی یونایتد این موقعیت را به یاد می آورد و می گوید: “من برای عکسبرداری به آنجا رفتم و او یکی از آن دختران زیبایی بود که آنها به عنوان بازیکن اضافی دارند.”

هیچ مرحله ای بزرگتر از این وجود ندارد. حضور در اینجا یک امتیاز است و کوچکترین شانسی که این بازیکنان به دست می آورند باید با هر دو دست گرفته شود.”

https://thepeoplesperson.com/2023/02/13/manchester-united-coach-benni-mccarthy-found-love-on-the-set-of-a-nike-advert-259709/ منبع:

در آن زمان استیسی یک مدل بود. قبل از ازدواج این زوج در سال 2014، او تاج دوشیزه ادینبورگ را به خود اختصاص داد. استیسی نام مک کارتی را در مراسمی اسکاتلندی با هم ازدواج کردند.

مک کارتی 45 ساله به اریک تن هاگ، سرمربی یونایتد کمک می کند تا یک تیم برنده نقره را بازسازی کند. این شاهکار بدی نیست، اما این بازیکن آفریقای جنوبی در حال حاضر ثابت کرده است که ممکن است بهترین خرید فصل یونایتد باشد.

من نمی توانستم روی کاری که قرار بود انجام دهم تمرکز کنم.

مربی یونایتد با افتخار میراث اسکاتلندی همسرش را پذیرفت و برای جشن وصلت آنها یک کت پوشیده بود. عزیزان از آفریقای جنوبی پرواز کردند تا شاهد این مراسم شاد باشند.

اولدترافورد دوباره رویاهای خود را می بیند

او پس از ورودش در تابستان به MUTV گفت: “من از حضور در اینجا خوشحالم و امیدوارم بتوانم در این فصل تفاوتی واقعی برای یونایتد ایجاد کنم.”

این مربی آفریقای جنوبی قبل از نقش فعلی خود به عنوان “مربی گلزنی” شیاطین سرخ، به دلیل حضورش در تیم فوتبال پورتو تحت هدایت ژوزه مورینیو به عنوان مهاجم شهرت داشت. مک کارتی همچنین در لیگ برتر در بلکبرن روورز حضور داشت.

او در هیبرنیان اسکاتلند و سپس با تیم های آفریقای جنوبی کیپ تاون سیتی و آمازولو کار کرد، قبل از اینکه یک حرکت رویایی به اولدترافورد را تکمیل کند.

چرخه کامل

مک کارتی پس از حضور در وستهام، کفش های خود را آویزان کرد. این پایان غم انگیز درها را برای دوران مربیگری او باز کرد.

بنی مک کارتی یک هوادار یونایتد بزرگ شد، بنابراین اگرچه او هرگز به عنوان یک بازیکن نماینده باشگاه نبوده است، این یک رویا است که مربی یونایتد باشد.

مک کارتی در سال 2003/04 در کنار مورینیو قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. این بازیکن آفریقای جنوبی قبل از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یک مهاجم برای باشگاه اسپانیایی سلتاویگو بود و در آنجا با همسر اول خود ماریا سانتوس آشنا شد.

دیداری غیر محتمل

یان رایت، اسطوره تیم ملی انگلیس و آرسنال از تاثیر مک کارتی بر مارکوس راشفورد استقبال کرده است. راشفورد نه تنها اعتماد به نفس خود را دوباره کشف کرده، بلکه بهترین مهاجم اروپا از پایان جام جهانی نیز بوده است. شماره 10 یونایتد از پایان سال 2022 قطر، 13 گل در 1117 دقیقه بازی در تمام رقابت ها به ثمر رسانده است.

مک کارتی اکنون با همسرش استیسی مونرو ازدواج کرده است. این زوج دو فرزند دارند.

زندگی قبل از یونایتد