برنامه خداحافظی کلوپ، وینگر متصل و داور ویلا تایید شد – آخرین اخبار باشگاه لیورپول – باشگاه لیورپول

برنامه هایی برای خداحافظی یورگن کلوپ در بازی نهایی در آنفیلد فاش شده است، در حالی که قرمزها بار دیگر با یک وینگر هیجان انگیز در تابستان امسال ارتباط داشتند.

برنامه خداحافظی کلوپ فاش شد

همه ما به روزی که بیش از همه از آن می ترسیدیم نزدیک می شویم – آخرین بازی کلوپ به عنوان سرمربی لیورپول.

گزارشی از لیورپول اکو اطلاعاتی در مورد برنامه های خداحافظی خود در آنفیلد پس از بازی ولوز در 19 مه ارائه کرده است و از آلمانی خواسته شد آخرین سخنرانی خود را برای تماشاگران انجام دهد.

همچنین ادعا می‌کند که مالکان جان دبلیو. هنری، تام ورنر و مایک گوردون نیز می‌توانند برای قدردانی از کلوپ به لیورپول سفر کنند و به سرمربی قرمزها گارد افتخار و کلاژی از دستاوردهای او داده شود.

این در حال حاضر احساسی است فقط به تصویر کشیدن همه آن!

4 چیز امروز: داور استون ویلا و حمایت از نونز

لندن، انگلستان - شنبه، 30 سپتامبر 2023: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین تاتنهام هاتسپر و باشگاه لیورپول در ورزشگاه تاتنهام هاتسپور، با داور سیمون هوپر صحبت می کند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • سایمون هوپر به عنوان داور بازی دوشنبه آینده لیورپول با استون ویلا تایید شد – کلوپ خوشحال نخواهد شد!
  • لوئیس سوارز به داروین نونز در میان انتقادهایی که از فرم او وارد شده است، پیامی فرستاده است – شنیدن بت او می تواند دنیای خوبی برای او داشته باشد!
  • جان آچتربرگ قرار است به استیون جرارد در عربستان سعودی بپیوندد – او تابستان امسال به عنوان مربی دروازه بانان لیورپول کنار می رود.
  • دومینیک شوبوسلای او اعتراف کرده است که در اولین فصل خود “ممکن است سطح را خیلی بالا گذاشته باشد” – ممکن است افت کرده باشد، اما او همچنان یک گزینه عالی است!

آخرین اخبار باشگاه لیورپول

آرنه اسلات، سرمربی آلکمار پس از بازی لیگ اروپا در اولدترافورد، منچستر، واکنش نشان داد.  عکس PA.  تاریخ تصویر: پنجشنبه 12 دسامبر 2019. داستان PA SOCCER Man Utd را ببینید.  اعتبار عکس باید به شرح زیر باشد: Martin Rickett/PA Wire

  • لیورپول به دنبال جذب یوهان باکایوکو، وینگر پی اس وی آیندهوون است – مهاجمی شبیه صلاح در این فصل 23 گل به ثمر رسانده است – تابستان گذشته لینک هایی وجود داشت. (Het Laatste Niews)
  • پس از اینکه از او در مورد جذب بازیکنان خاص پرسیده شد، آرن اسلات گفت: “اگر بازیکنی خوب است، مهم نیست که از چه سطحی آمده است” – یک اخلاق خوب برای داشتن! (Voetbalzone)
  • کیرول فیگوئروا، مهاجم جوان هیجان‌انگیز، اولین قرارداد حرفه‌ای خود را با قرمزها امضا کرد – کار خوبی از سوی باشگاه برای بستن او!

چت دیگر از جای دیگر

منچستر، انگلستان - شنبه، 16 دسامبر 2023: مایکل اولیس از کریستال پالاس در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه منچستر سیتی و باشگاه کریستال پالاس در استادیوم شهر منچستر.  این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.  (عکس از دیوید راوکلیف/پروپاگاندا)

  • مایکل اولیسه هدف لیورپول اکنون مورد توجه نیوکاسل قرار می گیرد و سرخابی ها دوباره علاقه خود را به او جلب می کنند. (ایمیل روزانه)
  • ژوزه مورینیو خواهان یک دوره دوم به عنوان سرمربی منچستریونایتد است – زیرا بار دیگر، البته، بسیار درخشان بود! آن را بیاور! (اخبار عصر منچستر)

ویدیوی روز و مسابقه شب

با توجه به پنج سالگی که پیروزی افسانه ای 4-0 مقابل بارسلونا، بی ادبی است که خاطره را تازه نکنیم – این بار با کمک صدای آنفیلد، جورج سفتون.

آیا تا به حال مراسم بزرگتری در آنفیلد وجود داشته است؟

مسابقه شب است پاری سن ژرمن – بروسیا دورتموند (20:00 BST)، در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا.

تیم سابق کلوپ از دیدار هفته گذشته در آلمان 1-0 پیش افتاد – سرمربی لیورپول مطمئناً با تماشای آبجو پاهایش را بالا خواهد برد!

https://www.thisisanfield.com/2024/05/klopp-farewell-plans-winger-linked-villa-ref-confirmed-latest-liverpool-fc-news/ منبع: