خوشحالی گوهری بعد از پرسپولیس (عکس)


سرویس خبر شماره: 2019862
18 مه 1403 در 7:49 ب.ظ.
368

0نقطه نظر

دروازه بان آلومینیوم در مقابل پیکان روز موفقی را پشت سر گذاشت و مانع از گلزنی بازیکنان حریف شد.

خوشحالی گوهری بعد از پرسپولیس (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، احمد گوهری در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف پرسپولیس رفت و عملکرد خوبی داشت و دو ضربه دانیال اسماعیلی فر و وحید امیری را در ضربات پنالتی مهار کرد و مقدمات را فراهم کرد. ارتقای تیمش او در دیدار مقابل فوتبال خوزستان روی نیمکت نشست و به نوعی استراحت کرد اما بازگشت او با کلین شیت در جدال با پیکان همراه بود.

احمد گوهری دروازه بان تیم آلومینیوم اراک در دیدار روز گذشته با نمایشی موفق مقابل پیکان به برتری یک بر صفر با تیمش دست یافت اما دیدار آتی او مقابل صنعت نفت نیز ویژه خواهد بود و این دروازه بان به مصاف تیم سابقش خواهد رفت. .

2019429

عملکرد درخشان احمد گوهری در دروازه تیم آلومینیوم اراک باعث شد تا تیمش با نتیجه یک بر صفر پیکان را شکست دهد و او با انتشار به موقع و بازی از عمق زمین برای مدافعان و بازیکنان هجومی تیمش نقش مهمی را در این دیدار ایفا کرد. .

احمد گهری پس از بازی پلی آف مقابل پرسپولیس و تیم سابقش موفق شد هفتمین کلین شیت فصل خود را در جدال با پیکان به ثبت برساند و علاوه بر این، پیروزی مهمی را با تیمش برای صعود به رده هشتم جدول رده بندی تجربه کرد. امیدواریم این روند در مسابقات آتی نیز ادامه یابد.

2019430

مجله اخبار فوتبال داخلی