برونو اودگارد: دوئل کاپیتان های یخ و آتش

ستاره پرتغالی به هیچ وجه به چیزی کمتر از بهترین عملکرد ممکن از خود و هم تیمی هایش راضی نیست و به همین دلیل اریک تنهاچ تصمیم گرفته در غیاب مگوایر از او به عنوان کاپیتان استفاده کند.
این ویژگی برای این سرمربی هلندی بسیار مهم است و او سعی کرد در تابستان بازیکنانی مانند کاسمیرو و لیساندرو مارتینز را با شرایطی مشابه به خدمت بگیرد. با این حال، فرناندز همچنان قلب تپنده یونایتد است و حتی کریستیانو رونالدو را در گذشته تحت الشعاع قرار داده است.
مهارت های رهبری او در برابر آرسنال اهمیت بیشتری خواهد داشت زیرا کاسمیرو به دلیل محرومیت از زمین خارج شده و مسئولیت بیشتری بر دوش او خواهد داشت.

1739866

مارتین اودگارد
اودگارد در این فصل به ستاره بی چون و چرای آرسنال تبدیل شده است و نشان داده که انتخاب او به عنوان کاپیتان توپچی ها به هیچ وجه تصادفی نبوده است. نبوغ او در زمین و رفتار او در خارج از زمین توضیح می دهد که چرا او به قلب تپنده آرسنال تبدیل شده است.
گلی که او در هفته گذشته به تاتنهام زد، تعداد گل های زده و پاس گل های این بازیکن را به 13 رساند که در حال حاضر بیشتر از تمام فصل گذشته است. حالا خیلی ها می پرسند آیا هافبک خلاق بهتری از او در لیگ انگلیس وجود دارد؟
در این میان، ترکیب حرفه ای گری بیرحمانه این بازیکن و سیاست های پشت درهای بسته نیز نقش مهمی در حفظ یک تیم جوان داشته است. خیلی ها فکر می کردند انتخاب او نشان می دهد که رهبری کافی در این تیم وجود ندارد، اما این بازیکن اکنون به آنها ثابت کرده است که اشتباه می کنند.

1787125

برونو فرناندز
اگر منچستر یونایتد را در این فصل تماشا کرده باشید، شاید حتی به یاد نداشته باشید که هری مگوایر همچنان کاپیتان اول تیم است، زیرا او زمان زیادی را روی نیمکت گذراند، اما بازوبند آنقدر شایسته فرناندز است که تصورش بدون چا کود غیرممکن است. .
فرناندز از آن دسته بازیکنانی است که نادیده گرفتنش غیرممکن است، اگرچه هواداران دیگر تیم ها احتمالاً با او احساس خوبی نخواهند داشت. اما او یک رهبر، یک قهرمان و یک الهام بخش برای هواداران یونایتد است.
او حتی این توانایی را دارد که با بازیکنان یونایتد در زمین به خاطر کارهای نادرستشان بحث کند و آنتونی به خوبی در مقابل کریستال پالاس فکرش را می دانست.

1784328

شاید رئال مادرید فکر می کرد فروش او به مبلغ 35 میلیون یورو در سال 2021 سود خوبی بود و بسیاری تصمیم آرتتا برای اعطای بازوبند کاپیتانی به این بازیکن 23 ساله را یک اشتباه می دانستند، اما اودگارد اکنون طلسم بازوبند کاپیتانی آرسنال را شکسته است. ، طلسمی که از ویلیام گالاس تا پیر امریک اوبامیانگ ادامه داشت ادامه داشت.
این بازیکن نروژی تنها 24 سال سن دارد اما قبلا جنبه های مختلف فوتبال را دیده است. او بالغ است، هوش عاطفی خوبی دارد و تجربه ای فراتر از سال های خود دارد. اودگارد اکنون به منبعی ارزشمند برای مشاوره و حمایت برای بازیکنانی مانند بوکایو ساکا تبدیل شده است.
او توانست احترام بازیکنان و کارکنان آرسنال را به خود جلب کند. این کار با فریاد زدن مداوم در زمین و تمرین انجام نمی شود، اما او به خوبی می داند که چه زمانی صحبت کند و چه زمانی ساکت شود.

1635597

مارتین اودگارد و برونو فرناندز این هفته باید در یک دیدار حساس و سرنوشت ساز توانایی های خود را به نمایش بگذارند.

برونو اودگارد: دوئل کاپیتان های یخ و آتش


سرویس خبر شماره: 1865906
01 فوریه 1401 ساعت 13:12 |
532 امتیاز خبر

0نقطه نظر

همه کسانی که در طول زندگی حرفه‌ای‌اش با او کار کرده‌اند، به سرعت او را به‌عنوان یک رهبر به یاد می‌آورند و این از همان اولین برخوردها با او نشان می‌دهد، ستاره‌ای که تشنه خودنمایی است. و شور و شوق او در زمین به مشخصه او تبدیل شده است. .
نتیجه بازی فردا هر چه که باشد، مطمئن باشید فرناندز یکی از بازیکنان برجسته مقابل آرسنال خواهد بود. توپچی ها به خوبی می دانند چه چیزی در انتظارشان است.
دانیل متیوز – دیلی میل



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورش سه”، یکشنبه شب دو تیم آرسنال و منچستریونایتد در حساس ترین دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.
مردان میکل آرتتا در حال حاضر در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارند و شیاطین سرخ روند ناامیدکننده سال های اخیر را تغییر داده اند و به نظر می رسد به اوج خود بازگردند.
هر دو تیم قرار است یکی از جذاب‌ترین دیدارهای سال‌های اخیر خود را به نمایش بگذارند و بدون شک رقابت بین اودگارد و فرناندز نقش کلیدی در تعیین سرنوشت این بازی خواهد داشت.