انفجار انتقال: تروسارد انجام شد + پیوند به Kiwior، Fresneda و Camavinga

صبح بخیر، یک جلسه سریع شنبه برای شما.

آرسنال اولین خرید خود را در پنجره ژانویه انجام داد و لئاندرو تروسارد را از برایتون با مبلغ 21 میلیون پوند که به طور بالقوه می تواند به 27 میلیون پوند برسد، تضمین کرد. همانطور که دیروز نوشتم، دلایل زیادی وجود دارد که چرا این یک امضای هوشمندانه است، بنابراین نیازی به بررسی مجدد آنها نیست – اما واضح است که یکی از مهم‌ترین دلایل این است که او چقدر سریع می‌تواند در آن مستقر شود و تأثیر بگذارد.

میکل آرتتا در نشست خبری دیروز خود در این باره گفت:

ما واقعاً از داشتن او خوشحالیم. او بازیکنی است که مدتی است دنبالش هستیم. فرصت پیش آمد – ما نیاز داشتیم بازیکنی در خط مقدم داشته باشیم که به اندازه کافی همه کاره باشد تا در پست های مختلف بازی کند.

او لیگ را می شناسد، او تجربه کافی در اینجا دارد و فکر می کنم می تواند تاثیر فوری در تیم داشته باشد. باید کوتاه مدت فکر کنیم، اما میان مدت و بلندمدت. او همه اینها را به ما می دهد. او بازیکن بسیار باهوشی است. وقتی به دوران حرفه ای او و کارهایی که در چند سال اخیر انجام داده نگاه می کنید، او بازیکنی است که با روش بازی ما همخوانی دارد.

در حالی که خود بازیکن گفت:

آرسنال تاریخ زیادی دارد و من می خواهم بخشی از این تاریخ باشم. به همین دلیل به این پروژه پیوستم. من واقعا هیجان زده هستم که اینجا هستم. من می خواهم خودم را به همه طرفداران و در بزرگترین صحنه نشان دهم.

من واقعا از دیدن هواداران در ورزشگاه هیجان زده هستم. امیدوارم بتوانم همه چیزم را به شما بدهم. من می خواهم تلاش کنم و تا حد امکان لحظات جادویی ایجاد کنم و امیدوارم بتوانیم با هم جشن بگیریم.

باشگاه به این نکته اشاره کرد که مدارک قبل از مهلت ظهر دیروز تکمیل شده است تا او برای بازی یکشنبه مقابل منچستریونایتد در دسترس باشد و امیدوارم بتواند بخشی از این تیم باشد. ما در نیمه دوم این فصل فوتبال زیادی برای بازی داریم، بنابراین هر چه سریعتر درگیر شویم، بهتر است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Trossard، قطعه نمایه فیل کاستا در اینجا است – و برای اعضای Patreon، ما پادکست جدید امضای معمول خود را انجام می دهیم که می توانید اینجا را بررسی کنید. اگر بخواهید یک بازیگر تراس.

اخبار نقل و انتقالات همانطور که انتظارش را داشتم – حداقل برای دیروز – به همین جا شروع و به پایان نرسید. زمانی که ما به شدت با یاکوب کیویور، هافبک میانی لهستانی در ارتباط بودیم، به سختی خبر داشتیم که تمام کارهای تروسارد انجام شده است. او در حال حاضر برای اسپزیا در سری آ بازی می کند و گزارش ها حاکی از آن است که مبلغ 20 میلیون پوند بین باشگاه ها توافق شده است و او این آخر هفته برای تکمیل مراحل رسمی قرارداد به لندن سفر خواهد کرد. او حتی ممکن است برای تماشای بازی یونایتد در استادیوم باشد.

او یک هافبک میانی چپ پا است که می تواند در خط هافبک نیز بازی کند (کمی آشنا به نظر می رسد، نه؟)، و وقتی در نظر بگیرید که ما پوشش طبیعی برای گابریل نداریم، بسیار منطقی است. ما بازیکنانی داریم که می توان در آنجا بازی کنید، اما میکل آرتتا یک بازیکن چپ پا در آن پست را دوست دارد و ما آن را نداریم. گابریل 53 بازی متوالی لیگ برتر را آغاز کرده است که معیار واقعی ثبات و دوام او است، اما همچنین نشان می دهد که یکی از موقعیت هایی در زمین است که ما فقط کمی سبک هستیم.

کلیپ زیر 90 ثانیه یا بیشتر در مورد Kiwior بسیار جالب است، بازیکنی که بسیاری از ما در آخر هفته در حال انجام تکالیف خود هستیم.

با نگاه کوتاه من به او تا اینجا، او در توپ خوب است، او 6’2 است، بنابراین حضور فیزیکی بیشتری به ما می دهد، و غیر آبی بودن این یکی نیز جالب است. این زمانی است که باید بازیکن بخریم. بیایید صادق باشیم، Mudryk یکی از کارهایی بود که باید تابستان گذشته انجام می دادیم، قبل از اینکه ذهنی شود. من نمی گویم این سناریو یکسان است، اما این قیمت بسیار بیشتر از یک بازیکن 22 ساله است که در 12 ماه گذشته به تیم ملی خود نفوذ کرده است. او بسیار باتجربه تر از Mudryk است، اما مهاجمان سس خاصی دارند که باعث می شود قیمت از سقف بالاتر برود. به هر حال، این تجارت هوشمند نیز به نظر می رسد.

همچنین صحبت هایی در مورد به خدمت گرفتن ایوان فرسندا، مدافع راست وایادولید وجود دارد، پیشنهاد می شود او امروز آخرین بازی خود را برای تیم اسپانیایی قبل از انتقال به لندن انجام دهد. ما منتظر جزئیات در مورد آن خواهیم بود، اما گزینه‌های کمی در آن موقعیت نداریم، بنابراین ممکن است موردی باشد که او امضا کند و در نهایت قرض داده شود. مگر اینکه بخواهیم او را در اسرع وقت به آرسنال وارد کنیم و به او تلقین کنیم. او 18 ساله است و علاقه زیادی به خود جلب کرده است، بنابراین مانند مورد بالا، شاید ما تصمیم گرفته باشیم قبل از اینکه هزینه از کنترل خارج شود، سریع وارد شویم.

در نهایت، بسیار هیجان انگیز، پیوندی به ادواردو کاماوینگا، ملی پوش فرانسوی رئال مادرید وجود دارد. در استانداردSimon Collings گزارش می دهد که آرسنال علاقه مند به قرارداد قرضی برای این بازیکن 20 ساله است که تا حدودی در برنبو دور می شود. او فقط پنج بازی در لالیگا را شروع کرده است و این خرید بسیار هیجان انگیزی خواهد بود – حتی فقط به صورت قرضی، زیرا همه ما این نگرانی ها را داریم. شخصاً فکر می‌کنم رئال مادرید فکر می‌کند که او را رها کند، اما همه ما می‌دانیم که باشگاه‌های فوتبال گاهی ممکن است کمی دیوانه باشند. در ژانویه 2021 سایه هایی از مارتین اودگارد وجود دارد، پس بیایید ببینیم چه اتفاقی می افتد.

چیزی که می توانیم بگوییم این است که پس از چند هفته که همه چیز در بازار اتفاق نیفتاد، به نظر می رسد آرسنال به سرعت برای رسیدگی به آن اقدام کرده است. اینکه آیا ما در مسیری کاملاً متفاوت پیش می رویم، یا برنامه هایی را که برای تابستان داریم – یا کمی از هر دو – را به جلو می آوریم – دقیقاً نمی دانم، اما واقعاً احساس می شود که به خوبی به آن فشار می دهیم. مهمترین نیم فصل دوم در نزدیک به 20 سال اخیر.

تا فردا.



https://arseblog.com/2023/01/transfer-explosion-trossard-done-links-to-kiwior-fresneda-and-camavinga/ منبع: