برونو فرناندز پیروزی را از منچستریونایتد ربود (عکس)


سرویس خبر شماره: 2017627
9 مه 1403 ساعت 01:28
963 امتیاز خبر

0نقطه نظر

آخرین فرصت گلزنی منچستریونایتد در دیدار مقابل برنلی با اتفاقی عجیب ختم نشد و برونو فرناندز نقش مدافع حریف را بازی کرد!

برونو فرناندز پیروزی را از منچستریونایتد ربود (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد امشب در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف برنلی رفت و به تساوی یک بر یک دست یافت.

یونایتد در لحظات پایانی بازی می توانست به گل برسد اما یک اتفاق عجیب مانع از شادی زیاد شاگردان اریک ده هاچ شد: یک خودی در نقش مدافع!

یونایتد با کسب سه امتیاز این دیدار توانست 56 امتیازی شود و فاصله خود را با تاتنهام رده پنجمی کاهش دهد. شیاطین سرخ در هفته های پایانی لیگ برتر به دنبال کسب سهمیه اروپا هستند و قرار گرفتن در رده ششم کمکی به آنها نمی کند.

2015776

از این رو پس از دریافت گل تساوی یونایتد از روی نقطه پنالتی در دقیقه 87، حملات زیادی را روی دروازه حریف شکل دادند تا از جو ورزشگاه اولدترافورد برای تغییر نتیجه بازی استفاده کنند.

بهترین فرصت یونایتد در لحظات پایانی بازی رقم خورد. داور این دیدار 6 دقیقه وقت اضافه در نظر گرفته بود که در ثانیه های پایانی این زمان موقعیت عالی ایجاد شد. پاس مدافع برنلی در محوطه جریمه پس از برخورد به پای برونو فرناندز به میسون مانت رسید و موقعیت عالی در ضد حمله برای یونایتد ایجاد شد.

2015775

مونت از برتری عددی میزبان استفاده کرد و پس از چند قدمی به سمت زمین حریف توپ را به آمد دیالو رساند. دیالو با پای چپ توپ را جمع کرد و سعی کرد زاویه خوبی برای شوت زدن روی دروازه پیدا کند. در این بین بازیکنان یونایتد در تلاش بودند تا به او برسند.

در مدت کوتاهی که دیالو به دنبال فرصت مناسب برای ضربه زدن به توپ بود، مونته نزدیک او بود و برونو فرناندز وارد محوطه جریمه شده بود.

دیالو که امید زیادی داشت با یک ضربه محکم تیمش را به گل دوم برساند و عامل اصلی کسب سه امتیاز در این مرحله از مسابقه باشد، متاسفانه شاهد برخورد توپ به برونو فرناندز و مهار توپ بود. فرناندز که در مسیر توپ قرار داشت با پرش سعی کرد مانع از عبور این ضربه شود اما کاملا جلو بود و هم تیمی خود را ناامید کرد.

2015777

در میان ناامیدی دیالو و ناامیدی فرناندز، توپ مسدود شده به مونته رسید و او سعی کرد با ضربه فنی دروازه حریف را باز کند که دروازه بان به راحتی آن را گرفت. داور پس از در اختیار داشتن توپ در اختیار دروازه بان خیالش راحت شد و سوت پایان بازی را دمید.

مجله اخبار فوتبال خارجی