بقایای خشم هواداران PSG; روز سیاه مسی و نیمار


سرویس خبر شماره: 1815156 |
22 مارس 1400 ساعت 16:10 |
1,995 |

0نظرات

چیزی که برای نابغه آرژانتینی سابقه نداشت

کریم بنزما گل تساوی را برای دروازه بان ایتالیایی به ثمر رساند و طوفان رئال مادرید از همان جا آغاز شد. گالاتاسرای با حمایت گسترده هواداران خود در برنابئو، در فاصله دقایق 76 تا 78 دو گل دیگر از کریم بنزما به ثمر رساند تا با پیروزی 3-2 به دور بعد لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

مسی تنها یک سال از قراردادش باقی مانده است و ادامه این شرایط می تواند تصمیم دیگری را از سوی او به همراه داشته باشد. فوق ستاره آرژانتینی با خشم هواداران مواجه شده و شاید این آخرین ماه های حضور او در پاریس باشد.

پی اس جی تا دقیقه 35 با گل امباپه پیش افتاد و جالب اینکه پوچتینو هم این گل را جشن نگرفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

موج اعتراضات در طول بازی ادامه دارد و هر بار که نیمار و لیونل مسی پا به توپ می شوند، صدای سوت های اعتراضی از نقاط مختلف ورزشگاه به گوش می رسد. نیمار با این شرایط غریبه نیست و دو سال و نیم پیش زمانی که می خواست پاریس را ترک کند، شرایط مشابهی را تجربه کرد، اما لیونل مسی در دوران فوتبالش هرگز از سوی هواداران خودش هو نگردید، اما امروز دیده است. آن شرایط تلخ

روتن همچنین از عملکرد لئوناردو مدیر ورزشی پاری سن ژرمن انتقاد کرد و افزود: کدام بازیکن امروز شخصیت مناسبی در PSG ارائه می دهد؟ کدام بازیکن را می توان با این هویت شناسایی کرد؟ من می خواهم این مدیر ورزشی یک بار برای همیشه برود! اینجا هیچ کاری نکرد! سه سال حضور او در تیم فاجعه بود!

نیم ساعت پیش پاری سن ژرمن در حضور نزدیک به 30 هزار هوادار به مصاف بوردو رفت و قبل از شروع بازی و زمانی که اسامی بازیکنان خوانده شد، همگی توسط هواداران هو شدند و تنها کیلیان امباپه مورد تشویق قرار گرفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پی اس جی سه روز پس از شکست تلخ مقابل رئال، امروز از ساعت 15:30 در پارک دو پرنس و از هفته بیست و هشتم قهرمانی فرانسه به مصاف بوردو رفت. دیداری که همه منتظر واکنش هواداران مقابل ستاره های این تیم بودند.

ژروم روتین، کارشناس فرانسوی و بازیکن سابق پی اس جی، در مورد عملکرد نیمار و مسی اظهار نظر کرد:“آنها هر دو بی مسئولیت و مکر هستند. مسئولیت این شکست مقابل رئال مادرید بر عهده این دو نفر است. من خجالت می کشم در مورد مسی اینطور صحبت کنم، اما این واقعیت دارد. این بازیکن فقط پا به زمین می گذارد، نیمار همه چیز را از دست داده است. من از او نام نمی برم زیرا حتی گفتن نام او واقعاً مرا آزار می دهد.

پاری سن ژرمن در بازی رفت مقابل رئال مادرید با گل کیلیان امباپه پیروز شده بود و کنترل کامل تیم را در اختیار داشت. لیونل مسی نیز در آن دیدار یک پنالتی را از دست داد تا امیدهای رئال در بازی برگشت زنده بماند. چهارشنبه شب در مادرید، باز هم کیلیان امباپه بود که در دقیقه 38 پاری سن ژرمن را پیش انداخت تا در مجموع دو بازی خانگی و خارج از خانه با نتیجه 2-0 از رئال مادرید پیش بیفتد، اما همه چیز در دقیقه 61 با خطای بازیکن تغییر کرد. ججو دوناروما.

به خصوص پس از گل اول پاری سن ژرمن در برنابئو و با توجه به گیم پلی بازی، کمتر کسی فکر می کرد رئال می تواند ورق را برگرداند، اما گالاتاسرای، با کوله باری پر از تجربه لیگ قهرمانان اروپا، دوباره کارهای خوبی انجام داد.

لیونل مسی و نیمار فوق ستاره های پاری سن ژرمن در جریان بازی امروز مقابل بوردو توسط هواداران هو شدند.

شایعات برکناری پوچتینو سرمربی و حتی اخراج لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه چند برابر شده است و دیروز هواداران پی اس جی با صدور بیانیه ای ناصر الخلیفه رئیس باشگاه را برکنار کردند.

انتقادات از پی اس جی پس از بازی آغاز شد و رسانه های فرانسوی موجی از اعتراض ها را به راه انداختند. به جز کیلیان امباپه از مربیگری گرفته تا بازیکن و کادر فنی که مورد شدیدترین اعتراضات قرار گرفت، تقریباً هیچکس در امان نبود.