افرادی از آروآبارنا برای تحقق رویای امارات انتخاب شدند

لیست میهمانان تیم ملی امارات برای دو دیدار پایانی مرحله مقدماتی جام جهانی اعلام شد.

امارات متحده عربی در دو بازی آخر این رقابت ها به مصاف تیم های عراق و کره جنوبی می رود. تیم های ایران و کره جنوبی پیش از این با 22 و 20 امتیاز به این گروه راه یافته اند اما نتایج دیدارهای آنها می تواند تاثیر زیادی در سرنوشت امارات داشته باشد.


سرویس خبر شماره: 1815155 |
22 اسفند 1400 ساعت 15:48 |
288 امتیاز خبر|

0نظرات

خالد عیسی، محمد الشمسی، مجید ناصر، بندر الاحبابی، محمود خمیس، عبدالعزیز هیکل، محمد مرزوق، ولید عباس، خلیفه الحمادی، محمد العطاس، خالد الهاشمی، شاهین عبدالرحمن، محمد آل -بلوشی، تهنون الذابی، اسماعیل حسن متقر، علی سلمین، عبدالله رمضان، مجید راشد، کایو، خلیل ابراهیم، ​​حرب عبدالله، یحیی الغسانی، علی صالح، سباستین، علی مخحط، سلطان عادل.

در فاصله دو هفته منتهی به این دو دیدار حساس، سرمربی تیم ملی امارات که ماه گذشته جایگزین فان مارویک شده بود، اسامی 28 بازیکن دعوت شده به این اردو را اعلام کرد. لیست مهمانان آروآبارنا به شرح زیر است:



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی امارات با 9 امتیاز از 8 بازی در رده سوم گروه اول مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 آسیا قرار دارد. این تیم برای کسب 6 امتیاز با لبنان و 5 امتیاز با عراق برای راهیابی به پلی آف رقابت خواهد کرد.

با توجه به شرایط فعلی اما به نظر می رسد شاگردان رودولفو آروآبارنا برای صعود به پلی آف مشکل چندانی نخواهند داشت. آنها می توانند با پیروزی مقابل عراق در دیدار روز سه شنبه 4 فروردین 1401 و پیش از رویارویی سخت با کره، با 12 امتیاز، جایگاه سوم خود را تضمین کنند.