بلیت های جام جهانی فروخته شده اما صادر نشده است!


سرویس خبر شماره: 1843478
22 سپتامبر 1401 ساعت 10:20
99

0نقطه نظر

عدم قطعیت رمز عبور برای خریداران بلیط جام جهانی

آیا خریداران ضرر کرده اند؟
اولین بازی تیم ملی اول آذر است و حدود دو ماه تا آن بازی فرصت داریم. در این فرصت محدود و پس از دریافت واچر، ثبت نام و دریافت کارت هیا زمان زیادی می برد. از سوی دیگر زمان زیادی تا شروع جام جهانی باقی نمانده و هواداران ایرانی که بدون داشتن کارت واچر و بدون داشتن کارت واچر و بدون دریافت از هایا کارت اقدام به خرید بلیت از سایت فدراسیون کرده اند، با مشکل جدی مواجه شده اند. مسئله. که طی تغییرات اخیر در فدراسیون، کسی راهی برای پاسخگویی به آن وجود ندارد. هرچه به روزهای پایانی نزدیک می شویم قیمت ها بیشتر و آپشن ها کمتر می شود که قطعا به ضرر کسانی خواهد بود که از این طریق اقدام به خرید بلیط کرده اند.

خریداران بلیت از سایت فدراسیون فوتبال در این مرحله مانده بودند و مانند روز اول خرید، کد درستی دریافت نکردند. در چنین شرایطی نمی توانند کارت حیا تهیه کنند و بدون کارت حیا، بلیط عملا فایده ای ندارد!



مجله اخبار فوتبال داخلی

بد باوری فدراسیون فوتبال برای هوادارانی که در سایت این فدراسیون بلیت های جام جهانی را خریداری کرده اند، با بلاتکلیفی زیادی مواجه شده است.

بلیت های جام جهانی فروخته شده اما صادر نشده است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فدراسیون فوتبال ایران در تلاش برای تسهیل روند خرید بلیت جام جهانی برای هواداران ایرانی، اقدام به فروش مستقیم تعدادی بلیت کرده است، اما خریداران این بلیت ها در حال حاضر با وجود دریافت کد صحیح منتظر دریافت کد صحیح هستند. پرداخت کل هزینه که قرار بود ظرف دو هفته پس از خرید در اختیار آنها قرار گیرد. بدون این کد هیچ کاری نمی توانند بکنند! دو هفته گذشت و می خواهیم ببینیم هواداران ایرانی بدون واچر کارت چه مشکلاتی دارند.

بلیط بدون کلید!
هنگام ثبت نام برای خرید بلیط، باید کد کوپن را داشته باشید. با این کد می توانید یک کارت هایا معتبر برای ویزای قطر در جام جهانی 2022 دریافت کنید. با کارت هیا، نمی توانید هتل رزرو کنید زیرا هتل های اختصاص داده شده برای جام جهانی فقط برای کسانی است که کارت هیا دارند. به این ترتیب بدون داشتن کوپن و کارت حیات به سختی می توانید کاری انجام دهید.

پس از دریافت کد واچر می توانید برای دریافت کارت هیا اقدام کنید. با داشتن کارت هایا در اپلیکیشن ویژه جام جهانی ثبت نام می کنید و بدین ترتیب تمامی کارهای خود را انجام می دهید. هایا کارت ویزای هواداران خارجی حاضر در جام جهانی است و با آن می توانید وارد قطر شوید، هتل رزرو کنید، در ورزشگاه حضور پیدا کنید و از خدمات رایگان و ویژه ای مانند حمل و نقل در طول جام بهره مند شوید.

کارت حیا چیست؟
این یک کارت دیجیتالی است که به عنوان یک پاس چند منظوره برای شرکت کنندگان در جام جهانی 2022 عمل می کند. علاقه مندان پس از خرید بلیت های مورد نظر باید نسبت به دریافت کارت هیا (با استفاده از کد کوپن) اقدام کنند که حضور در این رویداد اجباری خواهد بود. ورود به قطر (برای هواداران سایر کشورها از جمله ایرانیان از نظر ویزا)، ورود به ورزشگاه (با بلیط)، دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی در روزهای بازی از جمله مهم ترین موارد استفاده هایا کارت است.

بزرگترین مشکل ایرانی ها برای خرید مستقیم بلیت از سایت فیفا، پرداخت با کارت های اعتباری مانند ویزا بود که با ارائه امکان خرید مستقیم در سایت فدراسیون فوتبال ایران، این مشکل برطرف شد. با این حال، این امکان به جای آسان کردن کار، خریداران را بلاتکلیف گذاشته است.