اشکرینیار: نمی خواهم در مورد آینده ام صحبت کنم


وی با اشاره به اهمیت بازی در لیگ قهرمانان اروپا برای ناراتتزوزی گفت: فکر می کنم اکنون در زمان مناسب و در مکان مناسب برای طرح این سوالات هستیم. وقتی خبری شد از من خواهید شنید. من هرگز صحبت نکرده ام و می خواهم همینطور ادامه دهم.”
این بازیکن اسلواکی که حالا باید با تیمی از جمهوری چک همسایه کشورش روبرو شود، درباره این دیدار افزود: بازی خاصی است، پیلسن به اسلواکی نزدیکتر است تا ایتالیا و دوستان و خانواده من می توانند بیایند و این بازی را تماشا کنید. من بازیکنان زیادی را از این تیم می شناسم و شخصا از بازی مقابل این تیم خوشحالم. با این حال می دانم که بازی سختی در پیش داریم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1843481
22 سپتامبر 1401 @ 10:42 ق.ظ |
365

0نقطه نظر

میلان اشکرینیار مدافع اینترمیلان از پاسخ به سوالی در مورد انتقال آینده خود خودداری کرد.

اشکرینیار: نمی خواهم در مورد آینده ام صحبت کنم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شایعات زیادی در مورد آینده اشکرینیار در نقل و انتقالات تابستانی به گوش می رسید و حتی بسیاری انتظار جدایی او از اینتر را داشتند.
رسانه های ایتالیایی و فرانسوی بارها از مذاکره جدی پاری سن ژرمن و اینتر برای انتقال این بازیکن به پارک دو پرنس خبر داده بودند اما این دو باشگاه در نهایت برای ادامه حضور او در سن سیرو به توافق نرسیدند. .
این مدافع 27 ساله در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ویکتوریا پلژن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به سوالی درباره آینده خود پاسخ داد. ما برای این بازی به اینجا آمدیم و نمی خواهم در مورد آینده و قراردادم صحبت کنم.”