بهترین دروازه بان جهان برای امری چیزی نگذاشته است!


کد اطلاعات: 1975454
4 نوامبر 1402 در 21:17 |
1.8K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

امیلیانو مارتینز دروازه بان استون ویلا تمجیدهای جالبی از اونای امری دارد.

بهترین دروازه بان جهان برای امری چیزی نگذاشته است!

به گزارش “ورش سه”، اونای امری، سرمربی استون ویلا این هفته یک سال را در این باشگاه انگلیسی سپری کرد و تیمش یکی از نمایندگان تحسین برانگیز انگلیس در رقابت های اروپایی است.

امیلیانو مارتینز، برنده جام جهانی که در گذشته با امری در آرسنال کار می کرد، گفت:“من او را برای مدت طولانی می شناسم. وقتی او برای این باشگاه قرارداد امضا کرد، من در ماه بودم.”

وی با تمجید از این مربی اسپانیایی گفت:“من می دانستم که او چقدر خوب کار می کند. او همچنین من را شگفت زده کرد که چگونه به عنوان مربی پیشرفت کرد. این دومین بار است که او در لیگ برتر حضور دارد، احتمالاً آمادگی بهتری دارد. برای من، او یکی از پنج مربی برتر در حال حاضر است. اینجا.”

(1945355

مارتینز توضیح داد که چرا سال گذشته قرارداد جدیدی را تا سال 2027 امضا کرد. وقتی از او پرسیده شد که آیا باشگاه می تواند به جاه طلبی های او عمل کند، او پاسخ داد:“فکر می‌کنم آنها می‌توانند رقابت کنند. به همین دلیل تصمیم گرفتم اینجا بمانم. استون ویلا باشگاهی است که می‌خواهد در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کند و یک جام کسب کند. من اینجا نیستم که زمان را تلف کنم. از آنجایی که به باشگاه پیوستم، من پیوستیم، ما در حال حرکت به جلو هستیم.”

مجله اخبار فوتبال خارجی