به خاطر یاماگا در زمین پرسپولیس بازی نمی کنیم/ نمی گذاریم مدافع پرسپولیس باعث محرومیت استقلال شود.



استقلال از عصر یکشنبه با ماجرای جدیدی روبرو شده و حالا باید یک بند ویژه در قرارداد بازیکن خارجی اش را توضیح دهد، بندی که البته گروهی از مسئولان باشگاه می گویند خارج از کشور وجود ندارد و صرفا یک A جدید است. شایعه پراکنده شده است اما در طرف مقابل هواداران پرسپولیس می گویند موضوع باید با جدیت پیگیری شود. حالا این شایعه مطرح شده که استقلالی ها مالیات قرارداد کوین یاماگا را پرداخت کرده اند و به همین دلیل او باید مثل ماجرای پرسپولیس و گئورگی گولیسیانی محکوم شود و یک امتیاز از دست بدهد، اما مسئولان باشگاه استقلال بر این موضوع تاکید دارند که برای یاماگا پولی نداده اند. مالیات. .

اطلاعات غلط

استقلالی ها سابقه امضا و تمدید قرارداد کوین یمگاه را برجسته می کنند و می گویند این بازیکن در زمانی به استقلال پیوست که علی خطیر عملا هیچ سمتی در این باشگاه نداشت و حتی در دوره تمدید قرارداد یمگا هم خبری از او نبود. ، پس می توان گفت مدیر عامل فعلی تخلف کرده است. تخلف اصلا صحت ندارد چون خطیر در قرارداد بازیکن اروپایی استقلال که بخواهد تخلف کند نقشی نداشته است.

بازی در زمین پرسپولیس

یکی از نزدیکان استقلال به شرط فاش نشدن نامش به خبرورزشی گفت: می خواهید ببینید قانون عدم پرداخت مالیات بازیکنان چه زمانی از سوی باشگاه ها ابلاغ شد؟ این قانون در زمانی آمد که خطیر اصلاً مستقل نبود. یاماگا از پاییز 1400 در استقلال بوده و قراردادش ربطی به ما ندارد اما واقعیت این است که استقلال اصلا نباید تحت تاثیر این اتفاق قرار بگیرد و در زمین پرسپولیس بازی کند. ماجرای کوین یاماگا به گونه ای است که باشگاه استقلال هیچ تخلفی مرتکب نشده است، حالا شاید در مقطعی به دلیل عدم آشنایی این بازیکن با سیستم اداری ایران، مبلغ مالیاتش با کمک به حساب اداره مالیات واریز شده است. باشگاه. مقامات، اما همین مبلغ از ادعای کوین کسر شد و استانداردهای قانونی کاملا رعایت شد. نمی دانیم پرسپولیس در مورد گلسیانی که یک امتیاز از این باشگاه گرفت چه تصمیمی گرفت، اما می دانم که باشگاه استقلال کوچکترین تخلفی در قرارداد کوین یاماگا انجام نداده است. واقعیت این است که چرا در دو سال گذشته هیچکس روی قرارداد این بازیکن زوم نکرده است، اما بلافاصله پس از محکومیت پرسپولیس، این ماجرا اکنون در فضای مجازی مورد توجه ویژه چندین کانال هواداران پرسپولیس قرار گرفته است و همه دقیقاً روی آنها مانور می دهند. این موضوع در یک روز خاص؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال