به گفته کارل-آنتونی تاونز، آنتونی ادواردز «چهره لیگ» است

تیمبرولوز با پیروزی 122 بر 116 در روز یکشنبه، رسماً در دور اول سانز را شکست داد. دفاع خفه کننده مینه سوتا منجر به سطل های آسان در انتهای تهاجمی شد. فینیکس هرگز شانسی نداشت. تیمبرولوز اولین تیم در پلی آف 2024 است که بلیط دور دوم خود را نقد می کند.

این به لطف فوق ستاره SG آنتونی ادواردز است. او همچنان هر فصل تیم را به ارتفاعات جدیدی می برد و ادواردز به دلایلی انتخاب شماره 1 در سال 2020 بود. به گفته هم تیمی او کارل-آنتونی تاونز، آنتونی ادواردز “چهره لیگ” است و انکار آن سخت است. ادواردز چقدر می‌تواند تیمبرولوز را در این فصل پس از آن پیش ببرد؟

آنتونی ادواردز یک پلی آف باورنکردنی در سال 2024 را تنها با چهار بازی پشت سر می گذارد

آنتونی ادواردز از مینه سوتا چهار فصل است که در لیگ حضور دارد و این سومین حضور او در پلی آف است. با این حال، این اولین بار است که او از دور اول خارج می شود. ادواردز برای رسیدن به این لحظه تلاش کرده است و تیمبرولوز در حال تلاش برای ایجاد یک حرکت عمیق است. آنها به گارد فوق ستاره خود برای ادامه بازی در سطح All-NBA در این فصل بعد نیاز دارند تا این اتفاق بیفتد. در چهار بازی در پلی آف 2024، ادواردز میانگین (31.0) امتیاز، (8.0) ریباند، (6.3) پاس منجر به گل و (2.0) توپ ربایی را به دست آورده است. علاوه بر این، ادواردز (.438) درصد از آن سوی قوس تیراندازی می کند.

شکی نیست که ادواردز بهترین بازیکن تیمبرولوز در بازی دور اول آنها بود. پس از جارو کردن سانز، آنها اولین تیمی هستند که بلیط خود را برای دور دوم نقد می کنند. به گفته هم تیمی ادواردز، کارل آنتونی تاونز، ستاره دو ستاره “چهره لیگ” است. نمی توان انکار کرد که ادواردز با 22 سال سن یکی از درخشان ترین ستاره های جوان NBA است. با مهارت و رقابتی که ادواردز دارد، حد و مرز را برای ادواردز به ارمغان می آورد.

آنتونی ادواردز بسته کامل است و او همه این کارها را برای مینه سوتا انجام می دهد. اگر آنها به سه نفر بزرگ نیاز داشته باشند، ادواردز می تواند آن را محقق کند. انتخاب شماره 1 قبلی همچنین دارای یک جامپر میان رده و محو فوق العاده است. او به طور مرتب از آن شات ها استفاده می کند. می توان گفت که سرگرم کننده ترین بخش بازی های ادواردز انفجاری بودن و دانک های شیطانی اوست. حریفان اغلب خود را در انتهای اشتباه پوستر آنتونی ادواردز می گیرند. تیمبرولوز پس از جارو کردن دور اول، چند روز اضافی برای استراحت و ریکاوری برای دور دوم خواهد داشت.



https://sportslens.com/news/timberwolves-anthony-edwards-is-the-face-of-the-league-according-to-karl-anthony-towns/ منبع: