اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال



محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان به موضوع مهم مطرح شده امروز واکنش نشان داد. یعنی بحث تغییر نام باشگاه استقلال ایران به استقلال خلیج فارس.

ظهر امروز بود که عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی پرسیک خلیج فارس که مالک جدید استقلال محسوب می شود، از تغییر تمدید نام این باشگاه خبر داد و مقرر شد به جای استقلال ایران از استقلال خلیج فارس استفاده شود. . در مکاتبات رسمی سوالی که اکنون با واکنش وزارت ورزش و جوانان همراه شده و مدعی است نامه ای در این خصوص از پتروشیمی خلیج پرسیک دریافت نکرده است.

اسبقیان در گفت و گوی تلویزیونی خود و در واکنش به تغییر نام استقلال گفت: اینها مواردی است که باید به صورت رسمی به ما اعلام شود تا بررسی کنیم. نمی شود یک نفر شایعه ای به راه بیاندازد که اسم باشگاه را عوض کنند و بعد همه به این موضوع بپردازند. چنین چیزی وجود ندارد.

وی ادامه می دهد: تا کنون مالکان باشگاه های استقلال و پرسپولیس یعنی کنسرسیوم صنایع پتروشیمی و بانک ها به صورت رسمی (در خصوص تغییر نام باشگاه ها) در وزارت ورزش و جوانان اعلام نکرده اند. این شرکت ها در انتخاب هیات مدیره خود آزادند و مدیرعامل را نیز تعیین می کنند و در این میان هیچ گونه مداخله ای از سوی وزارت ورزش وجود نخواهد داشت زیرا این وزارتخانه دیگر مدیریت تیم ها را بر عهده ندارد.

بیشتر بخوانید: حمله خشن خواب آوران به استقلی/ مجروح شدن مهاجم از ناحیه گردن + عکس



سرویس داخلی اخبار فوتبال