بوسکتس: رئال شانس خود را داشت. به یک سوپراستار نیازمندیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسا در نقل و انتقالات زمستانی فران تورس، آداما ترائوره ​​و آمریکا اوبامیانگ را به خط حمله خود اضافه کرد و تاثیر این خریدها به سرعت احساس شد. بارسا هفته ها است که در اوج خود بوده و حتی موفق شده رئال مادرید را در برنابئو با 4 گل شکست دهد. آبی اناری ها اما همچنان با رئال 12 امتیاز فاصله دارند و البته باید یک بازی عقب افتاده مقابل رایو وایکانو انجام دهند.

سرجیو بوسکتس کاپیتان بارسا در مصاحبه با Rock 1 گفت: اگر بودجه باشگاه اجازه دهد و مشکلات اقتصادی حل شود، به نظرم باید با یک فوق ستاره خط حمله جذب کنیم تا او بتواند در بازی های بزرگ تفاوت ایجاد کند. ما در حال حاضر مهاجمان بسیار خوبی داریم، اما یک فوق ستاره می تواند کیفیت تیم هجومی را به بالاترین سطح برساند. ما در مسیر درستی هستیم و فکر می‌کنم می‌توانیم برای تمام جام‌ها در فصل آینده بجنگیم.»

سرخیو بوسکتس معتقد است که بارسا با وجود داشتن مهاجمان با کیفیت، همچنان در خط حمله به یک فوق ستاره نیاز دارد.

بوسکتس ادامه می دهد:وی ادامه داد: در لیگ اروپا ما شانس زیادی برای قهرمانی داریم زیرا شرایط ما مانند سایر رقبا است، اما در لالیگا با یک بازی کمتر، 12 امتیاز کمتر از رئال هستیم و قهرمانی به ما بستگی ندارد. امیدواریم رئال باشد. امتیاز از دست خواهد داد و در 9 بازی بعدی پیروز می شود. پیروزی در برنابئو امیدها را زنده کرده است. من معتقدم در بازی ای که کاملا برتر بودیم حتی می توانستیم سه یا چهار گل دیگر به رئال بزنیم. رئال تیم بزرگی است و آنها خوش شانس بودند که پس از شکست در ال کلاسیکو، فیفا دی آمد و آنها فرصت استراحت داشتند. حالا همه چیز از صفر شروع می شود و ما باید در یک بازی سخت به مصاف سویا برویم. ما فقط یک راه داریم و آن پیروزی است. مقابل سویا و تمام بازی های آینده، و بعد ببینیم چه اتفاقی می افتد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1817464 |
11 تیر 1401 21:07 |
1,525 |

0نظرات