منصوریان: امشب برای هواداران کاری کنید

وی در پایان گفت: تا دو دقیقه مانده به همایش به تماشاگران فکر می کردم، قطعا تماشاگر داریم. من در مدیریت کل استان دخالتی ندارم. سه سال طول کشید تا هواداران ما به ورزشگاه آمدند و از مسئولان شهری می خواهم که به فکر برنامه ای باشند که به نفع شهر باشد. اگر ممکن است مسئولان شهر به هواداران ما متعهد شوند که سی درصد بیایند و حداقل یک بار این شانس را داشته باشم که هواداران را ببینم. هر بار که می آمدم مربی اصلی حریف بودم و ورزشگاه پر بود. انشاالله امشب هواداران ما را می آورند. من آنها را خیلی دوست دارم. حال ما در آبادان خوب است و اخلاق من با مردم آبادان همخوانی دارد. الان که شهر این همه مهمان دارد، چهار، پنج هزار نفر راه دوری نمی روند که به استادیوم بیایند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی صنعت نفت می گوید امیدوار است مشکل حضور هواداران در ورزشگاه در بازی با سپاهان حل شود.

منصوریان افزود: فردا نقطه عطفی برای جوانان تیم ما و کسانی است که می خواهند خود را در فوتبال کشور نشان دهند. من قبل از بازی با استقلال، پرسپولیس و گل گهر با بچه ها در این مورد صحبت کردم و گفتم اگر می خواهی در فوتبال کشور بازی کنی و برای خودت نام و نشان کنی، نباید بگذاری پرسپولیس برنده شود و باید بهترین بازی خود را مقابل این تیم انجام دهی. استقلال تهران. خوشبختانه دو سه بازی سخت داریم به جز بازی با سپاهان که می تواند ویترین خوبی برای جوانان ما باشد. تمام تلاش ما این است که بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.


سرویس خبر شماره: 1817476 |
11 تیر 1401 21:37 |
10,269 |

3نظرات

بازی سپاهان نقطه عطفی برای تیم ما خواهد بود

وی درباره وضعیت تیمشان قبل از بازی بیان کرد: حدود ده، دوازده روز از وقتمان را صرف آنالیز تیم سپاهان و شناسایی نقاط ضعف و قوت آنها کردیم و بچه ها از نظر روحی و روانی و بدنی عالی هستند. فقط طبق آخرین اخباری که داریم دو سه بازیکن ما چهار کارته شده اند. با توجه به اینکه تیم ما از نظر فنی و بدنی بازی می کند، تعداد کارت های زرد زیاد است. طبق آنچه به ما گفتند آقایان جبیره، محمود مطلق زاده و حکیم نصاری چهار کارت دارند اما جوانان دیگر باید جای آنها را بگیرند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی سپاهان حضور یافت و پس از تبریک نوروزی ابتدا گفت: به کاروان تیم سپاهان، دوست و همکار قدیمی مان آقای نویدکیا و مجموعه آنها خوش آمد می گویم. امیدوارم میزبان خیلی خوبی برایشان باشیم. بهترین فصل ها به اینجا رسیده است و آنها می توانند از بهترین آب و هوای کشور لذت ببرند و امیدوارم همه چیز برای آنها خوب پیش برود و ما بتوانیم میزبان خوبی برای آنها باشیم. بازی بسیار سختی با این تیم داریم. در مصاحبه های قبلی و در شبکه های تلویزیونی و ورزشی گفته ام از جمله تیم هایی هستند که خوب و روان فوتبال بازی می کنند. بازی بسیار خوبی خواهیم داشت و در عین حال بسیار سخت خواهد بود.

منصوریان درباره ملی پوشان صنعت نفت توضیح داد: ذات سبزمان این روزها به ما کمک می کند؛ سه بازیکن در تیم ملی، امیدوارم بتوانیم هفت بازیکن داشته باشیم، اما چون آقای مهدوی کیا تصمیم گرفته تیم جوان تری را ببریم، شش یا هفت بازیکن ما بودند. بدشانسی اما سه بازیکن ما از تیم امید راضی کننده بودند. سی دقیقه آخر جوانان خیلی به ما کمک کردند.

وی با بیان اینکه سپاهان پس از این دیدار نماینده ایران در آسیا و در آسیا بازی خواهد کرد، گفت: ابتدا برای تیم های سپاهان و فولاد آرزوی موفقیت می کنم چرا که در گوشه فولاد و سپاهان ایران نوشته شده و پرچم آسیاست. جام باشگاه ها نوشته شده است.” قدیس کشورمان خورده است. برای دو نماینده کشورمان آرزوی موفقیت دارم. اگر قرار بود چهار نماینده داشته باشیم اما فکر می کنم هر بازی جای خودش و سه امتیاز دارد و تیم سپاهان از نظر تعداد بازیکن و نفرات کاملا باز است و کادر فنی هم ملاحظات را می داند اما ما روی کار هستیم. با تمام وجود زمین. ما به آنجا می رویم.