بوفون: از عملکرد دوروسی در رم شگفت زده شدم


سرویس خبر شماره: 2019603
17 مه 1403 در 10:21 ب.ظ.
3.5 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

جان لوئیجی بوفون می گوید از شیوه مربیگری دنیله ده روسی شگفت زده شده است.

بوفون: از عملکرد دوروسی در رم شگفت زده شدم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دروازه بان اسطوره ای سابق فوتبال ایتالیا پس از خداحافظی از فوتبال سمت سرمربیگری تیم ملی را پذیرفت و یکی از حامیان لوچیانو اسپالتی است.

او امروز در مصاحبه ای درباره حضور اسپالتی روی نیمکت تیم ملی ایتالیا گفت: من واقعاً اسپالتی را دوست دارم، زیرا او مانند یک رودخانه خروشان، آتشفشان ایده‌ها است. با او هرگز امید خود را از دست نمی دهید، زیرا می دانید که او همیشه می تواند چیزی را در لحظات حساس نشان دهد.”

اسپالتی همچنین پیشنهاد کرد که اسطوره های ایتالیایی مانند فرانچسکو توتی، روبرتو باجو و الساندرو دل پیرو گرد هم آیند تا به انگیزه آتزوری کمک کنند.
این ایده عالی است که به بازیکنانمان انگیزه بدهیم و به آنها اجازه دهیم این نمادهای فوتبال ایتالیا را ببینند و مانند آنها کار کنند.”

وی سپس درباره عملکرد دروسی در رم که به عنوان یکی از بازیکنان نسل طلایی فوتبال ایتالیا، به عنوان سرمربی نیز به خوبی کار کرد، گفت: مطمئناً از دیدن اینکه این مرد به عنوان یک مربی چقدر خوب است تعجب نکردم، زیرا مطمئن بودم که او این پیوند همدلی را با بازیکنانش به خصوص در رم ایجاد خواهد کرد.

چیزی که مرا در مورد ده روسی متعجب کرد، شیوه مربیگری او بود. من تصمیمات او را در طول مسابقه دیدم که فوق العاده بود و جریان بازی را کاملاً تغییر داد: “او به خاطر کاری که در رم انجام می دهد، شایسته تغییر است.”

مجله اخبار فوتبال خارجی